A 41 éves trónörökös a Sorted Food YouTube-csatornával való együttműködés keretein belül állt be a pult mögé. A YouTube-on több mint 2,7 millió feliratkozóval rendelkező Sorted Food környezetbarát élelmiszeripari megoldásairól és élelmiszeripari eszközeiről híres. A közös akció célja az volt, hogy az új videóban együtt alkossanak meg egy új hamburgert, amelyhez az Earthshot-díj tavalyi győzteseinek innovációit használják fel. (A díjat olyan vállalkozások kapják, amelyek újításaikkal „a Föld megjavításáért küzdenek” a fenntarthatóság jegyében.)
Így született meg az Earthshot Burger nevű szendvics, amit Vilmos aztán a büfékocsiból lelkesen osztogatott a meglepett járókelőknek. A Dailymail cikke szerint a „húspogácsa” alapja nagyrészt burgonya, amit fokhagymával, gyömbérrel és csilivel ízesítettek, és savanyított zöldségekkel, zsemlében tálalták. A hordozható tűzhelyen készített, biológiailag lebomló dobozban felszolgált specialitásba olyan zöldségek kerültek, melyeket egy indiai startup üvegházaiban termesztettek.
(Nyitókép: Shutterstock)
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.