A Sole-Mizo Zrt. hosszú időre visszanyúló hagyományokkal rendelkezik az egészséges életmód népszerűsítésében tejtermékei révén, amelyek különböző ízléseket és preferenciákat szolgálnak ki. A Mizo márka hisz a közös étkezések és a közös élmények tápláló erejében, továbbá az egészséges életmód, az aktív időtöltés és a sportok felé is elkötelezett.
Magyarország legnagyobb tejipari vállalata hosszú távú partnerséget alakított ki az OTP Bank–PICK SZEGED kézilabdacsapattal, ezzel is erősítve a vállalat társadalmi felelősségvállalás iránti elhivatottságát. Ez a vállalás és a megszólított szurkolói kör most kibővül, ugyanis a MIZO az idei nyári sportesemények során az MLSZ szponzoraként a magyar labdarúgó-válogatottat is támogatja.
„Azért kezdtük meg a sporttámogatói tevékenységünket, mert hiszünk abban, hogy az étkezéshez hasonlóan a szurkolás is színvonalas közösségi élményt nyújt, amely erősíti közösségünket. Idén az együttműködések köre bővül, büszkén támogatjuk a nemzeti tizenegyet és igyekszünk a szurkolóknak és fogyasztóinknak is még emlékezetesebbé tenni a nyári sporteseményeket, ezért számos kapcsolódó aktivitással készülünk erre az időszakra” – mondta Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati stratégiai és marketing igazgatója.
Április végétől a kiskereskedelmi láncok polcain megtalálhatók a magyar csapatot népszerűsítő MIZO-termékek, például a válogatott fotóival ellátott egyedi tejesdobozok, amelyeket akár össze is gyűjthetnek a szurkolók. A márka emellett könnyen elkészíthető szurkolói recepteket is ajánl majd, amelyeket kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg piros, fehér, zöld nemzeti színekben, ezáltal is emelve a szurkolás élményét és erősítve az összetartozást.
„A magyar válogatott szereplése nemcsak a foci és a sport iránt elkötelezetteket, de az egész országot megmozgathatja, hiszen szereplésüket egy szélesebb közönség is magáénak érezheti. Hisszük, hogy a közös szurkolás és élmények még közelebb hoznak minket egymáshoz.” – mondta Varga Aliz, a Mizo senior brand managere.
A fogyasztók nyereményjátékra is készülhetnek, amelynek keretében a résztvevők értékes, a magyar válogatotthoz, a focihoz és a MIZO-hoz kapcsolódó ajándékokat nyerhetnek – például focis szurkolói zoknik, hivatalos válogatott mezek és rangos meccsekre szóló páros belépők is gazdára találnak.
(x)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.