Nincs is annál jobb, amikor kora reggel a konyhát belengi a kávé zamatos illata. Az OMNIA 50 éve tagja már a magyar háztartásoknak, irodáknak, kávézóknak. 1968 mondhatni mérföldkő volt a magyar kávézás történetében, ekkor került piacra az OMNIA, amely alapjaiban változtatta meg a hazai kávéfogyasztási szokásokat. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lett hangos. Ma már eltűntek a boltokból a kávédarálók, és megjelentek a polcokon az őrölt változatok, a kávé fogyasztók száma pedig egyre nő.
2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét, a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik.
Az elegáns, ezüst csomagolású kávé fogyasztói ismertsége a mai napig az elsők között van. A márka erős fogyasztói bázissal rendelkezik, de az a cél, hogy a kávé telt, karakteres, klasszikus ízét és kellemes aromáját megszerettessék a fiatalabb korosztállyal is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.