A karanténbor és az ezzel támogatni kívánt cél megvalósítása egyébként Mila Kunis fejéből pattant ki. Kutcher felesége a videóban még azt is megemlíti viccesen, hogy a mostani extrém időszak a megszokottnál is több alkoholfogyasztásra ad okot, szóval nagyon bizakodó. Két palack egyébként 50 dollárba, azaz kicsivel több, mint 16 ezer forintba kerül.
A borospalack címkéje is különleges. Első ránézésre olyan, mintha csak egy fehér, üres cetlit ragasztottak volna az üvegre márkajelzés nélkül. Ennek az az oka, hogy a pár a vásárlókra bízza, mi szerepeljen rajta. Ha ajándékba szánják, akkor a meglepni kívánt személy neve is rákerülhet, de a vásárló értelem szerűen a saját nevével is elláthatja, ha otthoni fogyasztásra szánja. Ahogy Ashton Kutcher is mondta; itt most nem a design a lényeg, hanem az a négy szervezet, akinek gyűjteni akarnak a finom nedűvel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.