Egyedülálló szűrési technológiával készült, 250- és 500 ml-es alumíniumdobozban kapható kristálytiszta duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca Eva Mendes lett, aki már jó ideje visszavonult a filmezéstől, de elkötelezett környezetvédőként szívesen vállalta a „zöld” magyar víz népszerűsítését.
A Floewater a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész itala címét birtokolja. Ez a kategória most forradalmi átalakulás előtt áll, új termékével, az aludobozos vízzel az italgyártás szabályait definiálná újra.
A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower-eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi Hollywood-i sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca”
– mondta el Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.
Forrás: Világggazdaság
(Borítókép: Shutterstock)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.