Az élelmiszerboltok szórólapokon hirdetik az akcióikat, ám az elmúlt egy-két évben egyre több boltlánc vezetősége döntött úgy, hogy megszüntetik a papíralapú újságokat és kizárólag online formában terjesztik az akciókat tartalmazó füzeteket. Az Aldinál és a Lidlnél is az online szórólapon van már a hangsúly, és aki gyakran böngészi az előbbi német diszkontlánc újságját, észrevehette hogy valami megváltozott.
Ismét átalakítja szórólapjának kinézetét az Aldi. A cég korábban egy hatalmas, szétnyitható, fekvő formátumú füzetet készített az akciós termékekről, ezt váltotta fel egy álló formájú, az újságokra jobban hasonlító, sok lapból álló szórólap. A cég azonban most ismét ráncfelvarrásra küldte a hetente megjelenő nyomtatványt.
Az akciós árakat eddig egy lefelé mutató nyíllal jelölték, mostantól azonban a dizájn a régi, kézi árcímkéket idéző grafikára módosult. A cég eddig ezt a formát a rendes, azaz a nem csökkentett árak esetében használta háttérnek. Az Aldi szórólapjának új, megváltozott dizájnja már a 2024. február 29-től érvényes újságban is látható.
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.