A Lidl Magyarország március 6-tól újabb 100 termék fogyasztói árát csökkenti – adta hírül közleményében a cég. Az intézkedésnek köszönhetően egyes árucikkek akár 27 százalékkal olcsóbban érhetők el az áruházakban.
„Vállalatunk stratégiai célként tűzte ki, hogy folyamatosan a magyar emberek, családok mellett álljon és ezzel összhangban minél szélesebb körben, minél több termékkategóriában csökkentsük az árakat. Január elsejétől közel 200 termék fogyasztói árát mérsékeltük, ami most újabb 100 árucikkel bővül, amelyek döntő többsége a tejtermékek közül kerül ki. A sajtok esetében a 250 grammos Pilos Edámi darabolt sajt ára például 25%-kal, 749 forintra csökkent a mai naptól, az 1 kg-os kiszerelésű Pilos trappista sajt pedig 23%-kal kerül kevesebbe, ami darabonként igen jelentős, 900 forintos megtakarítást jelent majd vásárlóink számára” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc kínálatában elérhető tartósan árcsökkentett termékek között szerepelnek további trappista sajtok, de megtalálható a 700 grammos Pilos laktózmentes trappista sajt is, ami az eddigi 3799 forint helyett 2999 forintba kerül, vagyis 21%-kal kell érte kevesebbet fizetni, ami különösen a speciális étrendet követő vásárlók számára jelent könnyebbséget, csakúgy, mint a szintén árcsökkentett Pilos laktózmentes szeletelt trappista sajt.
Mindezek mellett olyan termékek is olcsóbbak lettek, mint a Pikok szeletelt sertés szendvicssonka, ami 549 forintos áron érhető el, vagyis 24%-kal kell érte kevesebbet fizetni, vagy a Pilos 20%-os tejföl, aminek 11 százalékkal mérséklődött az ára, így 1149 forintba kerül.
Szintén jelentős mértékben, 16%-kal csökkentette az áruházlánc a Combino durum száraztészták (spaghetti, fusilli, penne rigate, chifferini) árát is. De olcsóbb lett többek között a Kania fűszerpaprika 10%-kal; a W5 mosogatógép-tabletta ára 11%-kal lett kedvezőbb, míg a Siempre tisztasági betét 27%-kal kerül kevesebbe, de a különböző méretű és kiszerelésű Lupilu Nature pelenkáért is kevesebbet kell fizetni.
Nem ez az első nagy árcsökkentési hullám, az első már februárban végigsöpört a magyar kiskereskedelmen – írja a VG. Akkor a vaj árát vágta vissza 20-25%-kal a piaci szereplők nagy része, az Aldi, a Lidl, a CBA és a Penny. A lépés egyértelműen annak szólt, hogy a kiskereskedelmi forgalom drámaian beszakadt: az áremelkedés miatt a vásárlók visszafogták költekezésüket, ez egyértelműen meglátszott az értékesítés volumenén. Ez nagyon fontos eleme a folyamatnak, ugyanis ez a helyzet sem a gyártói, sem a kereskedői oldalnak nem jó. A felek közötti konszenzus pedig meg is hozta a fogyasztói árak lefaragását, ezt látjuk most már második hónapja Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.