Az amerikai Walmart, a világ egyik legnagyobb áruházlánca nagy dobásra készül, ugyanis több boltjában is digitális címkékre cserélik a polcokon található papírcímkéket. És bár Magyarországon is van már erre példa, a walmartos újítás azért izgalmas, mert a üzletnek az a célja, hogy az ott árult 120 ezer termék árát pillanatok alatt megváltoztathassa. Ezentúl tehát elég lesz néhány kattintás, és máris kikerülnek az új, akciós árak. Csak összehasonlításképpen: eddig az árak heti módosítását átlagosan két munkanap alatt végezték el a dolgozók.
„A digitális árcímkék 2300 boltban jelennek meg fokozatosan 2026-ig” – árulta el Greg Cathey, a Walmart innovációért felelős elnökhelyettese. A kiskereskedő 4700 áruházat üzemeltet az Egyesült Államokban. Cathey elmondta az is, hogy nem terveznek napszaktól függő árakat, amire annak idején a Wendy’s gyorsétteremlánc csúnyán ráfázott. Ugyanakkor a gyors változtatási lehetőségnek köszönhetően a heti árfrissítésről, napi akciózásra térhetnek át.
(Forrás: Privátbankár)
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.