A márka hazai bevezetésével egy időben, a Nespresso 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját egy rendkívül impozáns környezetben, az Andrássy úton, az Operával szemben.
Az egyre növekedő kereslet kielégítésére 2011-ben átépítés, bővítés következett. Az újranyíló Andrássy úti Nespresso Boutique egyszerre képviseli a luxust, kényelmet és funkcionalitást. Az újjászülető mintabolt megállná a helyét a legszebb párizsi vagy new yorki Boutique-ok közt is.
Az Andrássy Boutique véges kapacitása miatt szükségessé vált a további bővülés. Ezután a külföldi példákat követve bevásárlóközpontokban folytatódott a terjeszkedés: 2014 áprilisában az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása a budai oldalon, az Allee-ban történt, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltja most a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique.
Az üzlet design koncepcióját és kialakítását a pörkölt kávé színével harmonizáló fafelületek jellemzik, melyek megfelelő nyugodt hátteret biztosítanak az izgalmas formákkal és színekkel játszó kávégépek és kiegészítők számára, ez által megteremtve az izgalmas és sokszínű Nespresso formavilágot. Az Arena Boutique hat kasszával és 169 m2-es területével eddigi legnagyobb „boutique in mall” típusú üzlet. Különlegessége, hogy mivel egy saroküzletről van szó, két oldalról is gyönyörű üveg felületek ölelik körül, így a vizuális anyagoknak és sokat láttató kirakatoknak köszönhetően megjelenése kívülről is nagyon impozáns.
A Nespresso Boutique-okra jellemző módon egy hatalmas kapszulafal gondoskodik arról, hogy a 23 féle Grand Cru kávé és a Limited Edition kávék is megfelelően bemutatásra kerüljenek. Ezek a falak teljes feltöltés mellett 120.000 kapszulát tárolnak.
A kávégépek bemutatását szolgáló falon a magas nyomáson működő gépek teljes kínálata megtalálható, a vásárlást követően pedig a kávékóstolásra kialakított barban van lehetőségük a vásárlóknak elfogyasztani egy csésze Nespressot. A gördülékenyebb és kényelmesebb kiszolgálást biztosítja a Boutique Pick-up pont, ahol lehetőség van az egyre népszerűbb online leadott megrendelések átvételére, illetve emellett kialakításra került egy, a kávégépek működésének bemutatására szolgáló terület is.
Az üzletben egy használtkapszula-gyűjtőpontot is létesítettek, ahol a vásárlók leadhatják használt alumínium kapszuláikat, a Nespresso pedig gondoskodik azok újrahasznosításáról. A Nespresso számára nagyon fontos a fenntarthatóság, ami a teljes vállalati működést áthatja, ezen belül pedig kiemelt figyelmet kap a kapszulák újrahasznosítása.
„Az Arena Boutique nyitással a Nespresso üzletek bővülése nem áll meg – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője – Jövőbeni terveink között szerepel, hogy a vidéki kávékedvelők számára is elérhetővé váljék az otthoni kávézás felülmúlhatatlan élménye, melyet a Nespresso jelent. Ezzel kapcsolatban már a következő hetekben is teszünk bejelentést majd.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.