A tavaly bevezetett réteges krémjoghurt család sikerére alapozva a Nádudvari két új termékcsaládot vezet be: az egyik egy hozzáadott cukor nélküli, közel 0% zsírtartalmú réteges krémjoghurt, mely Nádudvari Fitness márkanév alatt kerül a boltok polcaira, erdei gyümölcsös és meggyes-vaníliás ízben, a másik egy hagyományos gyümölcsjoghurt két közkedvelt – epres és barackos - ízben. A termékek hangsúlyozottan a hazai termelés iránti elkötelezettség, az egészségtudatos életmód, valamint az ökológiai fenntarthatóság jegyében születtek. „Az újdonságaink kifejezetten azoknak szólnak, akik számára fontos az egészségtudatos étkezés, valamint a környezet megóvása is. Mindkét termékcsaládban megtalálhatóak a hozzáadott C- és D-vitaminok, melyek tovább erősítik a joghurt alapvetően jó tulajdonságait. A C- és D-vitamin többek között hozzájárul a normál csontozat fenntartásához is. Az egy éve piacra került Réteges krémjoghurt család mostanra már Érték és Minőség Nagydíjas, mely nagyszerű visszaigazolása annak, hogy jó úton járunk. A környezeti terhelést is igyekszünk csökkenteni a csomagolások megválasztásánál, a 125g-os gyümölcsjoghurtjaink papír alapú pohárba kerültek, melyek használatuk után könnyedén, szelektíven gyűjthetők" – emelte ki Nagy Ádám, a Nádudvari ügyvezető igazgatója. A vállalat egy különleges faültetési kampánnyal támogatja a joghurtok bevezetését.
Ennek részeként a Nyírerdő Erdészeti Zrt.-vel együttműködve minden egyes, októberben eladott 100 kilogramm Nádudvari joghurt után 1 darab, itthon őshonos fekete nyárfát ültetnek el a Debreceni Nagyerdőben. A facsemeték telepítése a jelenlegi tervek szerint november második felében zajlik majd, és az előzetes kalkulációk szerint akár egy nagyobb erdőrész is felújításra kerülhet a Nádudvari támogatásával. A kiválasztott terület - a 2023-ban Magyarország legszebb erdejének megszavazott - Debreceni Nagyerdő városhoz közel eső részén lesz, ami kedvelt sétáló és kiránduló helye a debrecenieknek. Mindkét cég most abban bízik, hogy az október kiemelkedően jó lesz a joghurt értékesítésben, mely révén jelentős nagyságú erdőrész újulhat meg a közös munkával.
A most megjelent termékcsaládokkal az a nem titkolt szándéka a Nádudvarinak, hogy mérsékeljék a gyümölcsjoghurt szegmensben az import termékek igencsak magas, mintegy 80%-os arányát.
A Nádudvarinál az ökológiai lábnyom csökkentése jegyében új fejlesztésekről is döntöttek a közelmúltban. Ennek keretében a telephelyek napelemkapacitását megháromszorozzák, és a vállalat állományában lévő energiafogyasztó eszközöket (mint például a hűtők) újabb, a korábbiaknál sokkal hatékonyabb és energiatakarékosabb gépekre cserélik. Mindezek mellett a hűtőberendezések hulladékhőjét is hasznosítani fogják például használati melegvíz készítésére, amellyel tovább csökkenthetik energia felhasználásukat. A beruházások révén a társaság éves, teljes energiafogyasztását 10%-kal mérsékelhetik, amely nagyjából 300 család éves energiafogyasztásának felel meg.
Az új termékek nem csak hazai gyártásúak, de 100%-ban magyar tej felhasználásával készülnek. A cég ezzel is szeretné támogatni a hazai gazdaságot és a gyümölcsjoghurt szegmensben az importarány csökkentését.
Emellett a vállalatnál nem zárják ki azt, hogy a mirelit termékek mellett a tejalapú termékcsaládjukkal az exportpiacokon is megjelenjenek. „Amennyiben azt tapasztaljuk, természetesen elsősorban a környező országokban, hogy a gyümölcsjoghurtjaink iránt igény mutatkozik, ott komolyan elgondolkodunk a termékbevezetésen” – tette hozzá az előzőekhez a vállalat vezetője. „Teljes mértékben készen állunk arra ugyanis, hogy a Nádudvari minőséget ebben a szegmensben is megmérettessük más országokban.”
Az újdonságok alapját adó joghurtok ugyanazzal a habart technológiával készülnek, mint a fogyasztók körében is igen kedvelt natúr joghurtok. Ezek minőségét jól tükrözi, hogy Fodor Sándor mestercukrász a Nádudvari krémjoghurtot választotta Napraforgó fantázianevű tortájához alapanyagként. Így a 2021. évi Magyarország Tortája címet elnyert édesség is Nádudvari krémjoghurttal készül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.