Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Kozáksapka recept
Kozáksapka
Kijevi csirkemell rizibizivel  recept
Kijevi csirkemell rizibizivel
Túróval töltött zsemle recept
Túróval töltött zsemle
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Hagymás rostélyos  recept
Hagymás rostélyos
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Elronthatatlan kocsonya  recept
Elronthatatlan kocsonya
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Érdekességek

Micsoda változás! Így alakul át a Happy Meal menü a McDonald’sban

McDonald's Happy Meal
Továbbfejleszti a Happy Meal menüt a McDonald’s. A vállalat világszerte megszünteti a mesterséges aromák és mesterséges színezőanyagok alkalmazását a Happy Meal menükben, és csökkenti a felhasznált mesterséges tartósítószerek mennyiségét.

A McDonald’s globális központja a családok iránti elkötelezettségét ma új vállalások bejelentésével erősítette meg.

A vállalások fókuszában a Happy Meal menü áll, amelyet a vállalat 2022-ig mind a 120 piacán több szempont szerint is továbbfejleszt. Az öt pontban megfogalmazott vállalások terén, így a kiegyensúlyozott menüválaszték, az egyszerűsített termékösszetétel, az átlátható tápérték-információk és a felelős reklámozás megvalósításában, valamint egyes termékcsoportok, így pl. a zöldség fogyasztás népszerűsítésében a magyarországi étteremlánc élen jár.

A hazai hálózat az elmúlt években folyamatosan fejlesztette Happy Meal kínálatát és a felelős marketing gyakorlatait, ezért számos pontban már jelenleg is teljesíti a globális vállalásokat.

A hazai Happy Meal menük nem tartalmaznak mesterséges aromákat és színezőanyagokat. A sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a McNuggetsben és más csirkés és halas termékekben nincs tartósítószer. Azok a termékek, pl. a szószok, ahol ez élelmiszerbiztonsági szempontból elengedhetetlen, csak a technológiailag szükséges minimum mennyiségben tartalmaznak adalékanyagot vagy tartósítószert. Egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó.

A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken és a vállalat honlapján is elérhetőek, így a vendégek a napi szükségleteiknek és ízlésüknek megfelelő, tájékozott döntést hozhatnak maguk és gyermekeik számára.

A hazai Happy Meal menükben választható ásványvíz, gyümölcslé és répakarika is. A TV-reklámokban elhelyezett üzenetek a gyümölcs- és zöldségfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.

Kiegyensúlyozott menük

2022-ig a Happy Meal menük legalább 50 százaléka meg kell, hogy feleljen a McDonald’s globális Happy Meal tápérték-kritériumainak, azaz:

legfeljebb 600 kcal energiatartalommal;

az energiatartalom legfeljebb 10%-ának megfelelő telítettzsír-tartalommal;
legfeljebb 650 mg nátriumtartalommal;

az energiatartalom legfeljebb 10%-ának megfelelő hozzáadott cukor-tartalommal bírhatnak.

Egyszerűbb összetevők

A McDonald’s világszerte megszünteti a mesterséges aromák és mesterséges színezőanyagok alkalmazását a Happy Meal menükben, továbbá csökkenti a felhasznált mesterséges tartósítószerek mennyiségét.

Átlátható tápérték-információk

A vállalat a McDonald’s-honlapokon és mobilalkalmazásokon is feltünteti a Happy Meal menükre vonatkozó tápérték-információkat.

Felelős reklámozás

A gyermekek felé történő felelős reklámozás elkötelezett támogatójaként a McDonald’s vállalja, hogy csak az 1. pontban részletezett tápérték-kritériumoknak megfelelő Happy Meal ajánlatokat reklámoz a gyermekek számára, emellett továbbra is fenntartja a már meglévő, a gyermekeket célzó reklámokat érintő helyi és regionális önkéntes vállalásait.

A Happy Meal menün belül az ajánlott étel- és italcsoportok fogyasztásának ösztönzése
A McDonald’s azt is vállalja, hogy innovatív marketingeszközökkel népszerűsíti az ajánlott étel- és italcsoportokat (zöldség, gyümölcs, rostos gyümölcslevek és pürék, alacsony zsírtartalmú tejtermékek, ásványvíz, teljes kiőrlésű péksütemények) a Happy Meal menükben.

MEGLEPŐ! EZEKET AZ ÉTELEKET SOHA NEM ENNÉ MEG II. ERZSÉBET >>>
27 KILÓT HÍZOTT A TERHESSÉG ALATT A SZTÁRANYUKA - ÍGY NÉZ KI MOST >>>
EZ LEHET AZ ORSZÁG TORTÁJA - ÍME A 6 DÖNTŐS >>>
KIDERÜLT, HOGY A MEKIS KRUMPLIBAN VAN A KOPASZSÁG ELLENSZERE >>>
ELKÉPESZTŐ FIZETÉSEK! KÖZZÉTETTE BÉRTÁBLÁJÁT AZ ALDI: 844 EZRET IS LEHET KERESNI >>>
DURVA! EZT TÉNYLEG MEGESZIK? EZEK A FÖLD LEGBIZARRABB ÉTELEI >>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.