Bár sokan a klasszikus KitKatre esküsznek, azt tartják a legfinomabbnak, néha nem árt kipróbálni az újdonságokat, hiszen a változatosság gyönyörködtet.
A KitKat, eredeti nevén „Chocolate Crisp" 1935-ben az Egyesült Királyságból indult hódító útjára. Két évvel később került a KitKat név és a ma is ismert logó a csokiszelet csomagolására. A híres „Have a break, have a KitKat!", vagyis „Tarts szünetet, egyél egy KitKatet!" szlogen 1958-ban forrt össze a márkával, és azóta is bárki meghallja, azonnal a tejcsokis ostyaszelet jut róla az eszébe.
A világ 80 országában elérhető csokoládé már számos különböző ízvariációban – némelyek ugyan csak bizonyos országokban, némelyek pedig csak limitált ideig – kapható. Csak hogy borzoljuk a kedélyeket, íme, néhány különleges íz (a teljesség igénye nélkül): Japánban nagy népszerűségnek örvend többek között a matcha teás, a wasabis, a Sacher-tortás, a narancsos és a sajttortás KitKat, az Egyesült Államokban pedig áfonyás muffinos, málnakrémes, epres-étcsokis, sőt, szülinapitorta-ízű KitKat is kapható (volt).
Hazánkban nemrég került a boltok polcaira az étcsokoládés, a mogyorós és a karamellás változat, de 2021 óta a vegánoknak sem kell lemondaniuk erről a finomságról.
A daily meal cikke alapján idén nyárra is egy ütős újdonság várható a márkától, ami június 6-án, a Nemzeti Churros Nap alkalmából kerül az üzletekbe az USA-ban. Ez alapján már nem nehéz kitalálni, hogy a KitKat új íze a churros, alias spanyol fánk lesz!
Bár valószínűleg csak az Egyesült Államokban lesz kapható, azért bízunk benne, hogy néhány különleges édességet forgalmazó boltban nálunk is felbukkan majd!
(Borítókép: Shutterstock)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.