Az Együtt az Autistákért Alapítvány missziója, hogy hosszú távú segítséget nyújtson az autista spektrumzavarral érintettek számára. Jelenlegi céljuk az első Autista Mintaház – Diagnosztikai és Terápiás Centrum létrehozása, ahol autizmussal élő gyerekek egyénre szabott fejlesztését és terápiáját tudják majd megtervezni a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet szakembereiből álló csapattal. Ennek a megvalósításához egy átfogó érzékenyítő és adománygyűjtő kampányt indítottak a karácsonyi időszakban, melynek egyik eleme a Kéksüti-kampány.
Az Együtt az Autistákért Alapítvány és a MOL közös akciója során kék sütemények elkészítésére bíztatnak mindenkit, és a felhívásban résztvevőket arra kérik, hogy Instagramon és Facebookon is posztolják az elkészített édességeket, és használják a #kéksüti #együttazautistákért hashtageket.
Ha azonban valaki nem tud kék süteményt készíteni, az is elegendő, ha egy-egy édességről készült fotón megjeleníti a kék szín szimbólumot, akár a dekorációban vagy a kiegészítőkben, hiszen a kampány üzenete az autizmus támogatása, melynek színe a kék. A MOL minden poszt után 500 forinttal támogatja az Alapítványt, ezáltal az Autista Mintaház – Diagnosztikai és Terápiás Centrum felépítését. Az aktivációhoz való csatlakozásra számos hazai sztárt is felkért az Alapítvány, Caramel és családja videófelvételen rögzítette a közös sütisütést– erre ösztönözve rajongóit is –, és a Jónak lenni jó! adománygyűjtő műsorfolyam december 20-án szintén bemutat több ismert embert, akik saját otthonukban készítettek kék desszerteket.
Az aktiváció november 27-én indult az Együtt az Autistákért Facebook- és Instagram-oldalán közzétett felhívó poszttal. A beérkezett képeket december 26-ig fogadják, ezután történik a posztok összeszámolása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.