A Nestlé 150 éve áll termékeivel az édesanyák mellett, igyekszik megkönnyíteni számukra a hétköznapokat, hogy az értékes idő ne a főzéssel, tűzhely mellett ácsorgással teljen. A kisfilm szereplői akár mi magunk is lehetnénk, hiszen ki nem élt már át hasonlóan vicces és egyben borzasztó helyzeteket a hétköznapokban?
A második kisvideó, ami az idei kedvencünk, ugyanazt a napot két nézőpontból mutatja meg, az édesanyáéból és a kislányéból. Amit az anyuka katasztrófaként él meg, abból a kislány csak az örömre, az együtt töltött időre, a közös nevetésre és játékra emlékszik. Az anyuka legrosszabb napja a kislány legjobb napja – és hogy mit üzen nekünk ezzel a készítő? Talán leginkább azt, hogy nem kell tökéletesnek lennünk, hogy elég jók legyünk.
A Magyar Telekom kisfilmjének szereplőiben egy kicsit mindannyian magunkra ismerhetünk. A gyerekek egy rendhagyó anyák napjával arra hívják fel a figyelmet, hogy az együtt töltött időt nem pótolhatja semmi, a kisfogások pedig átlátszóak, akkor is, ha egy felnőtt mondja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.