Hosszú és izgatott várakozás előzte meg a Primark első magyarországi üzletének megnyitását, és május 28-án már a nyitvatartási idő előtt kígyózó sorokban álltak a vásárlók, hogy azonnal megtekinthessék a kínálatot. A Primark hazai népszerűsége vitathatatlan, de vajon mit érdemes tudni az üzletláncról és a nyitásról? Íme, a legfontosabb információk!
A budapesti üzletnyitás több mint 8 millió eurós beruházásból valósult meg, és több mint 180 munkahelyet teremtett a régióban.
A Primark budapesti egysége jelentős mérföldkő a globális terjeszkedésben, mivel Magyarország a vállalat 17. piaca világszerte, és a 6. a közép- és kelet-európai régióban.
A több mint 3100 négyzetméter területű Primark üzlet egyedülálló, a legújabb divattrendeknek megfelelő darabokat és mindennapi használati cikkeket kínál a vásárlóknak.
A ruhák 55%-a újrahasznosított vagy fenntarthatóbb forrásból származó anyagok felhasználásával készül, és a márka vállalta, hogy 2030-ra ezt az arányt 100%-ra emelik.
Az áruház széles termékkínálatot nyújt a női, férfi és gyermekruházat, valamint a szépségápolás, az életmód és a háztartási cikkek terén. A nyár közeledtével csinos fürdőruhákat, strandruhákat is találunk az üzletben, egyedi és divatos színösszeállításokban, a próbababákon inspiráló outfitekkel.
Maciej Podwojski, A Primark közép- és kelet-európai vezetője a nyitóünnepségen így nyilatkozott:
„Hihetetlenül büszke vagyok arra, hogy megnyithatjuk első magyarországi üzletünk kapuit. A Primark ötéves közép- és kelet-európai fennállását ünnepeljük, és a ljubljanai üzletünk 2019. júniusi megnyitását követően nagy örömünkre szolgál, hogy immár hat piacon, 13 üzlettel és jelentős növekedési potenciállal működünk a régióban. Várjuk vásárlóinkat gyönyörű új üzletünkben, ahol Magyarországon először mutatjuk be egyedülálló Primark kínálatunkat. Szeretnék köszönetet mondani minden kollégámnak, akik fáradhatatlanul dolgoztak az üzlet megnyitójának előkészítésén, és a Primark nevében is szeretném kifejezni elismerésemet a nagykövetség képviselőinek és a helyi hatóságoknak a szívélyes fogadtatásért és az eddigi támogatásért."
Ragnar Almqvist, Írország magyarországi, koszovói és montenegrói nagykövete hozzátette:
„A Primark világszerte ismert termékeik minőségéről és kivételes értékeiről. Számomra azonban, akárcsak a nagymamám számára, a Primark legnagyobb erősségei az értékei. A barátságos fogadtatás. Az embereik professzionalizmusa. Ezek olyan értékek, amelyeket az írek és a magyarok egyaránt osztanak.”
A budapesti nyitás mellett a Primark folytatja ambiciózus terjeszkedési terveit a közép- és kelet-európai régióban, és még ebben az évben üzleteket nyit Temesváron, a lengyelországi Bydgoszczban, valamint megnyitják második üzletüket Prágában.
Borítókép: Primark
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.