A Falatozz.hu arra volt kíváncsi, hogy a felhasználók milyen ételekre keresnek rá, amikor megéheznek.
Cukrot és fehérlisztet akarunk minden mennyiségben
A legnépszerűbb keresőszavak mindeddig a torta, palacsinta, pizza, muffin, pogácsa, piskóta és sütemény voltak az idei évben.
Az adatokból kiderül, hogy Szigetszentmiklóson, Pápán és Veszprémben szeretnének a legtöbben tortát sütni, a legnépszerűbb ízek pedig az Oreo, az oroszkrém és a sacher.
Ami a palacsintát illeti, az alaprecepten kívül az amerikai és hortobágyi verziók foglalkoztatták a böngészőket, különösen Miskolcon, Debrecenben és Győrben.
A pizza a legnépszerűbb főétel, ez nem okozott meglepetést senkinek sem. Az azonban igen, hogy a regionális érdeklődést tekintve legtöbbször Debrecenben, a Pest megyei Kerepesen és Szegeden írták be a keresőoldalon a pizza szót, a tészta és paradicsomszósz receptjére fókuszálva. Az adatok szerint a hawaii, magyaros és sonkás ízvilágot szeretjük a legjobban.
A muffin a székesfehérvári, győri és miskolci böngészőket hozta leginkább lázba, az ízeket tekintve pedig a csokis, meggyes és banános verziók foglalkoztatták az édesszájúakat.
A legkedveltebb sós rágcsálnivaló a pogácsa, azon belül is a sajtos, túrós és krumplis ízvilág, különösen Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden.
Piskótára torta vagy tekercs formájában, illetve meggyes, kakaós és csokis ízekre koncentrálva kerestek leginkább.
Kijevi csirkemell és oreós torta
A főételek közül a kijevi csirkemellnek nőtt leginkább a rajongótábora
Az is kiderül a statisztikákból, hogy mely keresőszavak népszerűsége ugrott meg leginkább az idei évben. A legdrasztikusabb sikere az Oreo tortának van, ugyanis 140%-kal nőtt idén a keresési aránya, még úgy is, hogy az érdeklődők köre szinte kizárólag budapestiekből áll.
A további két dobogós kevéssé meglepő, hiszen idényjellegű ételekről van szó: nyáron a kovászos uborkára nőtt 90%-kal az érdeklődés, május-júniusban pedig a spárgára ugyanennyivel. A legnépszerűbb fogalmak között egyedüli főételként szerepel a kijevi csirkemell. A fűszervajjal töltött rántott hús tudhat valamit, ugyanis 80%-kal ugrott meg az internetezők érdeklődése a klasszikus frissensült iránt.
A brokkolikrémleves is népszerű volt, ugyanis a nyár kivételével folyamatosan volt rá érdeklődés, összesen 70%-ot ugrott a böngészési rátája. A paradicsomsaláta is ennyivel lett népszerűbb keresőszó, de csak ősszel. A nyár slágere volt továbbá a gyümölcsleves, erre a könnyű fogásra 50%-kal nőtt a keresési kedv. A meleg időszakban továbbá a meggyes piskóta és meggyleves egyaránt megmozgatta a netszakácsok fantáziáját, hiszen 40-40%-kal emelkedett népszerűségi mutatójuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.