A jövőben még kényelmesebb és egyszerűbb módon lehet hozzájutni az ALDI által forgalmazott árucikkekhez. Az online bevásárlási szolgáltatást nyújtó roksh.com weboldalán immár az ALDI termékeit is meg lehet rendelni házhozszállítással Budapest területén. A vásárlók a honlapon közel 3000, zömében saját márkás élelmiszer, illetve egyes nem-élelmiszer jellegű termék közül választhatnak. A kínálatban többek közt friss zöldség-gyümölcs, hús-, tej- és pékáru szerepel, de kozmetikai termékek és tisztítószerek is elérhetők lesznek.
„Nagyon örülünk a ROKSH-sal kötött együttműködésünknek, hiszen jelentős lépést teszünk a számunkra fontos online élelmiszer-kereskedelem irányába: egy innovatív magyar startup ötlete találkozott vásárlóink régi vágyával, az online vásárlás lehetőségével. A most megkötött partnerséggel már az online vásárlás területén is elmondhatjuk magunkról, hogy élen járunk az újszerű megoldások alkalmazásában, hiszen Magyarországon az ALDI lesz az első diszkont áruházlánc, amelynek termékei elérhetők lesznek a ROKSH weboldalán. A pandémiás időszakban a gyorsan változó körülmények között különösen fontos a megbízhatóság, és mi stabil partnerként bővítjük szolgáltatásainkat: a ROKSH segítségével a vásárlók a jövőben még kényelmesebben juthatnak hozzá kedvelt termékeinkhez, ráadásul ALDI árakon”– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A budapesti vásárlók mostantól a ROKSH.com weboldalon – az irányítószámuk megadását követően – a kedvenc ALDI termékeikből is összeállíthatják bevásárlólistájukat. A termékek kiválasztása után megjelölhetik, hogy mikor és hol szeretnék a bevásárlásukat átvenni. Ezt követően a ROKSH profi „Személyes bevásárlója” elmegy a vásárlóhoz közeli ALDI üzletbe, ott gondos odafigyeléssel összeválogatja a termékeket, és az áruházban elérhető aktuális áron megvásárolja azokat. A bolti kínálat és a leadott bevásárlólista közötti esetleges áreltérés vagy termékhiány esetén a vállalat személyes bevásárló kollégája telefonon egyeztet a vásárlókkal a megoldásról.
A vásárlónak a megrendelés leadásakor csupán a megjegyzés rovatban fel kell tüntetnie, hogy karanténban van. Ebben az esetben a személyes bevásárló felveszi vele a kapcsolatot telefonon és leegyezteti, hogy a csomagot az ajtó előtt hagyja, így nem szükséges fizikai érintkezés, hiszen a vásárlás összegét bankkártyával előre ki tudja fizetni a megrendelő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.