A november 16-án a La Perle Noire étteremben tartott különleges vacsorán a meghívott 60 vendég és a sajtó képviselői egyedi, erre az alkalomra összeállított menüsor keretében kóstolhatták meg a tálat, amellyel Sándor Rodrigo megnyerte a nemzetközi gasztronómiai verseny kelet-európai regionális döntőjét, és amellyel bejutott a világ 20 legjobb fiatal séftehetsége közé.
A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmaz – által rendezett rangos nemzetközi verseny kelet-európai regionális középdöntőjében Sándor Rodrigo 9 versenytársával mérhette össze tudását. A bukaresti Metro Gastronomy Centerben, a romániai Adrian Hadean, a szlovén Tomaž Kavčič és a lengyel Wojciech Korfel részvételével felálló illusztris zsűri előtt aratott győzelmét követően Adrian Hadeant jelölték ki mentorának. Hadean a verseny szabályai szerint ezt követően tálja tökéletesítésében segítette a magyar séfet, akit a milánói döntőre is elkísért.
A világversenyen a 20 döntős tálját egy világhírű séfek – így David Higgs, Carlo Cracco, Gaggan Anand, Elena Arzak, Mauro Colagreco, Wylie Dufresne és Roberta Sudbrack – részvételével felálló zsűri értékelte.
„Természetesen a S.Pellegrino Young Chefen – verseny mivoltából adódóan – hirdetnünk kellett egy nyertest (aki az egyesült államokbeli Mitch Lienhard lett), ám mind a 20 döntős nyert, hiszen saját régiójuk fine dining kiválóságát képveselhették!” – nyilatkozta Stefania Cugerone, a S.Pellegrino kelet-európai régiójának menedzsere, kiemelve – „Ezzel a különleges vacsorával szeretnénk tisztelegni Rodrigo tehetsége előtt.”
Az S.Pellegrino, Acqua Panna és Sanpellegrino gyümölcsitalok a milánói Sanpellegrino S.p.A. nemzetközi márkái. Az öt kontinensen, több mint 130 országban forgalmazott termékek értékes eredetüknek köszönhetően világszerte a legmagasabb minőséget jelképezik és tökéletesen kifejezik az olasz stílust, amely egyet jelent az örömmel, az egészséggel és a boldogsággal. Széles, különböző ásványvizeket, alkoholmentes italokat, üdítőket és jegesteákat felvonultató kínálatának köszönhetően az 1899-ben alapított Sanpellegrino S.p.A az olaszországi üdítőszektor vezető vállalata. Meghatározó olasz ásványvízgyártóként a vállalat mindig is elkötelezett támogatója volt a víz védelmének, éppen ezért felelősségteljesen és szenvedélyesen dolgozik, hogy ezt a forrást megőrizze, jövőjét biztosítsa.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. egyesülésével létrejövő Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. Magyarország piacvezető ásványvíz- és üdítőipari társasága. A tulajdonában lévő Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott S. Pellegrino, Acqua Panna és Perrier márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.