Ha szeretsz vásárolni és szeretnél jóban lenni az eladókkal, itt a lehetőség: a mashed.com összegyűjtötte, hogy milyen vevői viselkedést utálnak a bolti alkalmazottak leginkább.
Nyers hús a tészták között, fagyasztott áru a péksütik között? Sajnos, van ilyen, nem is kevés. Nem elég, hogy plusz munkát adsz az eladóknak, még pazarolsz is. Ilyenkor ugyanis nemcsak a romlandó áru, hanem a mellette lévő termékek is a kukába kerülnek a lehetséges szennyeződés miatt. Néha valóban problémás lehet visszavinni a terméket a helyére: ekkor add le az árut a pénztárnál. Hidd el, ez a legjobb dolog, amit tehetsz!
Lédús szőlő, ropogós retek, földimogyoró – csupa kóstolásra csábító finomság. Kicsik, könnyűek, ugyan kinek hiányzik, ha néha-néha bekapsz ezekből egy-egy darabot? Gondold csak végig: ha mindenki így tenne, és ezek az apróságok összeadónak, milyen tetemes mennyiség tűnne el csak úgy a pultokról! Arról nem beszélve, hogy akár lopással is megvádolhatnak... Az eladók azt sem szeretik, ha a gyerekek esznek a ki nem fizetett árukból.
Rendben van, hogy nézelődsz, de nem mindegy, hogy közben akadályozod-e az eladók munkáját vagy éppen zavarod-e a többi vásárlót. Ha otthagyod a pénztári sorban a bevásárlókocsit, majd eltűnsz még néhány dologért, fenntartod a sort és felesleges vitákat generálsz.
A bolti eladók, csakúgy, mint szinte minden ügyfélszolgálatos, néha a legrosszabbat hozzák ki az emberekből. Sokan úgy beszélnek velük, mint a szolgáikkal – te ne kövesd el ezt a hibát! Az alkalmazottakat sértegető ügyfelekről szóló történetek egyre szaporodnak, és sokan nem riadnak vissza a fizikai erőszaktól sem.
A bolti alkalmazottak nagyon szeretnék, hogy a vásárlók ne telefonáljanak a pénztárnál – vagy bárhol a boltban. Elég idegesítő másnak a problémáit, örömét vagy bánatát hallgatni, arról nem beszélve, hogy köszönni is illene és előfordulhat, hogy a pénztáros kérdez az áruval kapcsolatban.
Ahelyett, hogy a hangos és túlzottan személyes beszélgetésekkel terhelnéd a környezeted, küldj üzenetet; ellenkező esetben várj a telefonálással addig, amíg elhagyod az üzletet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.