Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw) recept
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw)
Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
Mákos guba  recept
Mákos guba
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Holstein szelet recept
Holstein szelet
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal recept
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Klasszikus linzer recept recept
Klasszikus linzer recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Érdekességek

5 viselkedés, amit utálnak a vevőkben az élelmiszerboltok eladói

Biztosan te is hallottál már szörnyű történeteket arról, hogyan viselkednek a vevők a boltokban, vagy épp ellenkezőleg: milyen goromba volt az eladó. A kereskedelemben dolgozni nem egyszerű, hiszen az eladók és a vevők is úgy érzik, minden nap egy küzdelem – egymással. Az élelmiszerboltokban dolgozó eladók azonban meg is fogalmazták, milyen viselkedéstől borulnak ki teljesen.

Ha szeretsz vásárolni és szeretnél jóban lenni az eladókkal, itt a lehetőség: a mashed.com összegyűjtötte, hogy milyen vevői viselkedést utálnak a bolti alkalmazottak leginkább.

Soha ne hagyd a bevásárlókocsit a sor közepén! / Fotó: Shutterstock
Soha ne hagyd a bevásárlókocsit a sor közepén! / Fotó: Shutterstock

1. ha a nem kívánt árukat véletlenszerű helyeken hagyod

Nyers hús a tészták között, fagyasztott áru a péksütik között? Sajnos, van ilyen, nem is kevés. Nem elég, hogy plusz munkát adsz az eladóknak, még pazarolsz is. Ilyenkor ugyanis nemcsak a romlandó áru, hanem a mellette lévő termékek is a kukába kerülnek a lehetséges szennyeződés miatt. Néha valóban problémás lehet visszavinni a terméket a helyére: ekkor add le az árut a pénztárnál. Hidd el, ez a legjobb dolog, amit tehetsz!

2. Ha megdézsmálod az ömlesztett árukat

Lédús szőlő, ropogós retek, földimogyoró – csupa kóstolásra csábító finomság. Kicsik, könnyűek, ugyan kinek hiányzik, ha néha-néha bekapsz ezekből egy-egy darabot? Gondold csak végig: ha mindenki így tenne, és ezek az apróságok összeadónak, milyen tetemes mennyiség tűnne el csak úgy a pultokról! Arról nem beszélve, hogy akár lopással is megvádolhatnak... Az eladók azt sem szeretik, ha a gyerekek esznek a ki nem fizetett árukból.

Nem jópofa, ha a gyerek megeszi azt az árut, amit még nem fizettél ki / Fotó: Shutterstock
Nem jópofa, ha a gyerek megeszi azt az árut, amit még nem fizettél ki / Fotó: Shutterstock

3. ha a kosaradat a folyosók közepén vagy a pénztárnál hagyod

Rendben van, hogy nézelődsz, de nem mindegy, hogy közben akadályozod-e az eladók munkáját vagy éppen zavarod-e a többi vásárlót. Ha otthagyod a pénztári sorban a bevásárlókocsit, majd eltűnsz még néhány dologért, fenntartod a sort és felesleges vitákat generálsz.

4. ha az eladókkal lenézően beszélsz

A bolti eladók, csakúgy, mint szinte minden ügyfélszolgálatos, néha a legrosszabbat hozzák ki az emberekből. Sokan úgy beszélnek velük, mint a szolgáikkal – te ne kövesd el ezt a hibát! Az alkalmazottakat sértegető ügyfelekről szóló történetek egyre szaporodnak, és sokan nem riadnak vissza a fizikai erőszaktól sem.

5. ha telefonálsz a kasszánál

A bolti alkalmazottak nagyon szeretnék, hogy a vásárlók ne telefonáljanak a pénztárnál – vagy bárhol a boltban. Elég idegesítő másnak a problémáit, örömét vagy bánatát hallgatni, arról nem beszélve, hogy köszönni is illene és előfordulhat, hogy a pénztáros kérdez az áruval kapcsolatban.
Ahelyett, hogy a hangos és túlzottan személyes beszélgetésekkel terhelnéd a környezeted, küldj üzenetet; ellenkező esetben várj a telefonálással addig, amíg elhagyod az üzletet.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.