Farsangi szalagos fánk
Finomfőzelék
Dödölle - az eredeti recept
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Körömpörkölt csülökkel
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Babgulyás
Tárkonyos csirkeraguleves
Káposztás tészta egyszerűen
Csupacsokis brownie
Epres blondie
Kínai szezámmagos csirke
Klasszikus stíriai metélt
Hagymás rostélyos
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Klasszikus grízgaluska leves
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Rigójancsi, ahogy mi szeretjük
Tojásos nokedli fejes salátával
Érdekességek

Jó hír a vásárlóknak: a Lidl testvérboltja is megjelenhet Magyarországon

Hazákban még bőven jutna hely új kiskereskedelmi láncoknak. Ahogy már mi is beszámoltunk róla, az orosz Mere kitartóan próbálkozik, és most egy másik szereplő is megjelent a piacon.

Jelenleg a plázastop és a különadók megnehezítik az új üzletláncok megjelenését, ám a gazdasági helyzet javulásával szinte biztos, hogy megjelennek más, külföldön már népszerű boltok. Ilyen lehet a Kaufland, amely a környező országokban már jelen van.

A környező országokban már jelen van a Kaufland / Fotó: Shutterstock
A környező országokban már jelen van a Kaufland / Fotó: Shutterstock

Kaufland található Ausztriában, Romániában és Horvátországban is. Az üzletlánc széles termékválasztékot kínál, erős online jelenléttel és gigászi akciókkal operál, testvérboltja pedig nem más, mint a Lidl, ami Magyarország vezető kiskereskedelmi lánca.

mit lehet tudni a Kauflandról?

A Kaufland története 1930-ban kezdődött, amikor Joseph Schwarz részvényesként csatlakozott a Heilbronnban működő Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co.-hoz, amely később Lidl & Schwarz KG néven vált ismertté. A cég célja az volt, hogy élelmiszer-nagykereskedéssé bővüljön.

A második világháború után újjáépítették a vállalatot. 1954-ben csatlakozott az A & O áruházlánchoz, majd 1964-ben a húsosztállyal bővült. 1968-ban Backnangban nyílt meg az első Handelshof diszkont, és 1977-ben ugyanitt egy hipermarket is. Joseph Schwarz halála után fia, Dieter Schwarz vette át a vezetést. 1984-ben nyílt meg az első Kaufland hipermarket Neckarsulmban, amely 1972 óta a cég székhelye. A Kuafland életre hívása egyébként szorosan összefügg a Lidl-el, ugyanis a tulajdonosok ugyanazok.

A német újraegyesítés után a Kaufland terjeszkedett Kelet-Németországban, az első keleti áruház 1990-ben Meissenben nyílt meg. Az első nemzetközi áruházát 1998-ban nyitotta meg Ostravában, Csehországban. Azóta azonban a vállalat jelen van már Szlovákiában, Horvátországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, és Moldovában is. Sőt ezek közül a legtöbb országban már majdnem 20 vagy annál is több éve szolgálja ki a vásárlókat. Ebből a szempontból Moldova az egyetlen kakukktojás, ott a lánc 2019-ben jelent meg első ízben.

Mi kapható a Kauflandban?

A Kaufland alapvetően egy nagyobb alapterületű boltlánc. Üzleteik jellemzően nagy méretűek, gyakran 5 000 négyzetméter feletti eladóterülettel. A szortimentjük klasszikusnak mondható ezen a téren, nagy szélességben terítenek friss árut, a boltokban gyakran vannak pékség, és non-food termékek is szép számmal. Emellett persze egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a sajátmárkás termékeikre is. Összességében azt mondhatjuk a vállalat átlagosan 30 000 terméket kínál a vásárlóik számára, szem előtt tartva a széles választékot.

Átlagosan 30 000 terméket kínál a vásárlóik számára a Kaufland / Fotó: Shutterstock
Átlagosan 30 000 terméket kínál a vásárlóik számára a Kaufland / Fotó: Shutterstock

Ez érdemes még tudni a Kauflandról

  • Erős online jelenlét

Az e-kereskedelem növekvő fontosságát felismerve, a Kaufland robusztus online jelenlétet alakított ki. A vásárlók kényelmesen böngészhetik és vásárolhatják meg a termékeket otthonuk kényelméből több országban, erre kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a vállalat.

  • Rendszeresen promóciók

A Kaufland gyakran futtat promóciókat és kínál kedvezményeket, hogy jobb árakat biztosítson a vásárlóknak. Ez magában foglalja a kiválasztott termékekre vonatkozó különleges ajánlatokat, hűségprogramokat és szezonális akciókat.

  • Erős jelenlét a közösségi médiában

A Kaufland aktívan kommunikál vásárlóival a közösségi média platformokon, tájékoztatva őket a legújabb termékekről, promóciókról és eseményekről. Emellett lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy visszajelzéseket adjanak és kapcsolatba lépjenek a márkával szinte minden téren.

Forrás: Pénzcentrum

(Borítókép: Shutterstock)

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.