A Terminátor filmek legendás sztárja az idén 50 éves Lidl új reklámfilmjében akkumulátoros fúrókat dobál, motoros láncfűrésszel szobrot farag, miközben az élet nagy igazságairól beszél. Európa egyik vezető diszkontáruház-lánca közleményében azt írta, hogy a 76 éves Schwarzeneggernél jobb karaktert nem is találhattak volna a Parkside termékcsalád bemutatására. A színész a reklámfilmben egyébként elmondja, hogy minden, amit valaha felépített, azért sikerült, mert tenyerében volt az erő, amit most bárki megszerezhet.
Nem félt a kudarcoktól és a kereteken kívüli gondolkodástól, hanem ha kellett, inkább épített egy új keretet. Mint mondja, azért van most itt, hogy a sikerhez szükséges eszközeiről beszéljen. Nem ez az első alkalom, hogy a színész valamilyen márkához adja az arcát, hiszen 2019-ben a SodaStream kampányában is láthattuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.