Ahogyan azt mi is megírtuk, Hrubos Péter az esti zárás során vette észre, hogy valami nem stimmel: „Aznap én dolgoztam és egy 3990 forintos végösszeg helyett véletlenül 83 990 forintot ütöttem be a bankkártya terminálba, amit sem én, sem a vendégem nem vett észre” – mesélte Péter.
A tulajt annyira bosszantották a történtek, hogy még aznap este megosztotta a félreértést az étterem Facebook-oldalán.
Péter vendége a körülötte zajló felhajtásról semmit sem sejtett, egészen addig, míg a Ripost oldalán meg nem jelent egy cikk, melyben a tulaj Balázs után kutatott.
„A keresőben láttam meg a Ripost cikkét, ami kíváncsivá tett, hiszen Péter tésztázója nagy kedvencem. A történet rám illet, majd mikor megláttam a nevem, összeállt a kép. A cikkükből tudtam meg, hogy engem köröz az egész ország – mesélte nevetve Balázs, aki azonnal igazolta elméletét a SZÉP-kártya applikációján keresztül, majd felvette a kapcsolatot Péterrel, akivel le is szervezték a találkozót. Hozzátette: "Ez az ebéd grátisz volt, ugyanis Péter mind a 84 ezer forintot visszautalta a számlámra.” Péter pedig nagyon örül, hogy a Ripostnak hála, végre megtalálták Balázst – írja Metropol.
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.