A Booths szuprermarket úgy döntött, hogy mind a 28 üzletében felszámolja az önkiszolgáló pénztárakat, és helyettük visszatérnek a klasszikus, személyzettel ellátott kasszákhoz. Az Egyesült Királyság bor- és élelmiszerboltja a vásárlói visszajelzésekre reagálva döntött a változtatás mellett – írja a Daily Mail.
A közel 200 éves múlttal rendelkező Booths lesz vélhetően az első olyan brit szupermarket, aki az önkiszolgáló pénztárak telepítése helyett inkább leszereli azokat, és visszatér a fizetés klasszikus formájához.
– Biztosak vagyunk abban, hogy a vásárlókat kiszolgáló személyzet sokkal jobb vásárlói élményt biztosít, így egyértelmű volt, hogy meghozzuk ezt a döntést – közölte a vállalat. A Booths ügyvezető igazgatója arra is kitért, hogy főleg az idősebb vásárlók nehezen tudják megkülönböztetni például az egyik almafajtát a másiktól, ennek eredménye pedig az, hogy sokkal lassabb a fizetési procedúra, mintha egy pénztáros végezné azt a kasszában ülve. – Így nem csak egy személyes élménnyel lesznek gazdagabbak a vásárlók, hanem az amúgy sokszor unalmas, hétköznapi boltba járást is jobbá, emberibbé teszi – mondta Nigel Murray.
Természetesen vannak, akik a másik tábort, pontosabban az önkiszolgálónál való fizetést támogatják, hiszen azok úgy gondolják, hogy gyorsabban végeznek, ha éppen sorok kígyóznak a pénztáraknál.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.