A kanadai cég kiváló érzékkel vette észre, majd reagálta le a kaviár egyre növekvő népszerűségét, ami részben a közösségi oldalakon munkálkodó influenszereknek volt köszönhető. Ennek ellenére ez a luxusélelmiszer továbbra sem egy olcsó mulatság, ezért a vancouveri cég gondolt egy nagyot, és megalkotta a kaviár vegán változatát megfizethető áron – szúrta ki a Táfelspicc.
A Vegan Kaviar névre keresztelt termékcsaládon belül a vállalat lazac, wasabi és beluga ízesítésű növényi alapú kaviárt kínál, ami elmondásuk szerint ugyanazt az élményt nyújtja, mint az eredeti, a különbség csupán csak az árcédulán érzékelhető.
Természetesen nem ez az első ilyen jellegű próbálkozás, hiszen korábban már mások is mutattak be vegán kaviárokat, ám azok elérhetősége igen korlátozott a most bemutatott termékekkel szemben. A növényi alapú kaviár ráadásul online is megrendelhető.
Az Origo korábban már megírta, hogy a kaviárpiac óriási növekedés előtt áll. A Mordor Intelligence előrejelzése szerint a piac 2024-ben 373 millió dolláros teljesítménnyel zárhat. Közel 8 százalékos éves növekedési rátával 2029-re 547 millió dollár (közel 190 milliád forint) fölé bővülhet. A Zion Market Research-nél ennél valamennyivel szerényebb, 4,5 százalékos növekedési ütemet várnak 2030-ig a 2022-es adatokból kiindulva – írja a lap.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.