A ketchup új ízét nem más, mint a savanyúság inspirálta. A cég közleményéből az is kiderül, hogy kutatásuk szerint az amerikaiak 73 százaléka imádja a savanyúságot, így elsősorban nekik szeretnének kedvezni új termékükkel, ami a Pickle Ketchup, azaz a savanyú uborkás ketchup névre hallgat. Katie Peterson, a Kraft Heinz Company Heinz Innovation igazgatója úgy gondolja, hogy a savanyúság „íze” nagyon jól működik a ketchupban, számtalan étellel kombinálható, de a konyhában való kísérletezésre is lehetőséged ad új fűszerezésének köszönhetően.
Az, hogy mennyire lesz sikeres, senki nem tudja előre, hiszen nem minden esetben fogadják pozitívan a vásárlók az ilyen és ehhez hasonló újításokat. Könnyen előfordulhat, hogy akár bukás is lehet a nagy reménység, amire kiváló példa a Heinz lila ketchupkísérlete, ami 2000-ben saját bejegyzést kapott a Kudarcok Múzeumában.
Arról egyelőre még nincs információnk, hogy a hazai boltokba mikor érkezik, egy azonban biztos; a magyar ember is szereti a savanyúságot, szóval nem kizárt, hogy sokak kedvence lesz nálunk is ez az új szósz.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.