Ha igaznak bizonyul a mondás, miszerint a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út, még siker is lehet az elsőre bizarrnak tűnő ötlet.
A Japánban piacra kerülő parfüm illata a McDonald’s különleges esszenciáját idézné meg a tervek szerint: a klasszikus, olajban sült mekis sült krumpli szaga ugyanis összetéveszthetetlen. A Bild információi szerint az olajos illat mellett fellelhető lesz benne a fokhagymás majonéz és egy különleges japán fűszer illatanyaga is. A neve ezek után talán nem is olyan meglepő: Eau de pommes.
A gyorsétteremlánc nem az első lenne, akit megihletett a sült krumpli illata: 2022-ben az Idaho Potato Commission (IPC, Idaho állam burgonyatermesztőinek képviselete) Valentin-napra piacra dobott egy burgonyás parfümöt Frites by Idaho néven. Hogy miért? Egy felmérés kimutatta, hogy az amerikaiak 90 százaléka „ellenállhatatlannak” találja sült burgonya illatát. A limitált, 50 milliliteres palack 1,89 dollárért volt elérhető, és hála a fantasztikus marketingnek, néhány órán belül el is fogyott.
(Borítókép: Shutterstock)
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.