Az infláció az amerikai embereket is arra késztette, hogy megváltoztassák vásárlási szokásaikat. A fogyasztók belefáradtak abba, hogy az árak átlagosan 19 százalékkal magasabbak a járvány előttiekhez képeset, így új utakat keresnek a kiadásaik csökkentésére. Az élelmiszerboltokban a neves márkák helyett előnyben részesítik a saját márkás termékeket, és ha tehetik, diszkont üzletekben vásárolnak.
Az Aldi nemrég közölte, hogy 2028 végéig mintegy 330 üzletet nyit ország északkeleti és közép-nyugati régióiban, és tovább terjeszkedik Kalifornia déli részén és Phoenixben. Emellett megjelenik új városokban is, például Las Vegasban – írta meg a Világgazdaság az ABC News -ra hivatkozva.
A cég nemrégiben zárta le a floridai központú Southeastern Grocers felvásárlását, így az ahhoz tartozó boltokat (Winn-Dixie, Harveys) is a saját formavilágára alakítja át a következő években.
„Növekedésünket ügyfeleink segítik, és ők országszerte több ALDI üzletet keresnek a környékükön” – mondta Jason Hart, az Aldi vezérigazgatója.
(Borítókép: Shutterstock)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.