Meglepően vékony szeletekre szelték, így jóformán duplázva kell rakni a szendvicsbe, különben semmit nem érzünk belőle. Egyszerű íze van, jóformán akármelyik szalámi lehetne a csemege részlegről, sok eltérést nem érezni rajta.
Adatok: 100 gramm, 349 Ft
Előző versenyzőnél jelentősen vastagabb szeletek találunk a csomagban. Állagra eléggé laza, nem éppen a legszárazabb szalámi. Ízre enyhén füstös, picit fűszeres, de nagyon nagy trükk nincsen benne elrejtve. Íze hamar elszáll, utóíze pedig egyáltalán nincsen.
Adatok: 100 gramm, 329 Ft
Egyre kevesebbszer találkozunk imádott zöld árnyalatunkkal, amit az S Budget termékeknél szokhattunk meg. Ránézésre a szalámi erősen hajaz a Pikok termékére, aminek annyi az oka, hogy pontosan ugyanazon cég gyártotta mindkettőt, azaz a Pick, és tökéletesen ugyanolyan.
Adatok: 100 gramm, 399 Ft
Fenséges falatok, ahogy a klasszikus mottó mondja. Kibontás után egy eléggé vad aroma tekeri meg orrunkat. Nehéz meghatározni, hogy mire hasonlít, de szalámira nem igazán. Kóstolva aztán jön az igazi mennydörgés, mert az egésznek bor íze van, olyan mintha egy boroshordóban érlelték volna ezt a szalámit. Állagra tökéletes, nincs vele baj, de az ízvilág eléggé rettenet.
Adatok: 100 gramm, 399 Ft
Kibontás után feltűnik, hogy a 100 gramm száraztermék veszettül sok karikára van szelve. Egy-egy darab szinte hajszál vékony, és azonnal szakad, ha meghúzzuk. Ízre eléggé gyümölcsös élményt ébreszt az ember szájában, a szőlő és az eper között pattog néha. Érdekes szalámi-élmény, az biztos.
Adatok: 100 gramm, 349 Ft
Tej, kenyér, Herz szalámi! DNS-ünkbe égett pár éve a reklámszöveg, ami azóta is álmatlan éjszakákat okoz a lakosság egy részének. Ahogy megkóstoljuk, érezzük a jellegzetes ízvilágot. Igen, ez is tökéltesen olyan, mint a Spar és a Pikok, minden adatában azonosak ezek hárman.
Adatok: 70 gramm, 549 Ft
Hat márka, de valójában 4 termékről van szó, a Pick-mamut gyártja az első három helyen szereplő terméket, melyek között teljesen mindegy valójában, hogy pontosan milyen sorrendet írunk is fel.
A negyedik, de valójában második helyen a Pennyben talált Karát szerepel, aminek előnye a mögötte lévőkkel szemben, hogy nincsen távol ízre a sima csemege szalámitól. Utána következik az igazi horror, amiből nagyobb figyelmet a Kaiser kapott a rettenet boros ízvilágával. Ennél egy fokkal szolidabb az Aldi dán szalámija, de az sem éppen leányálom önmagában.
Herz
Spar
Pikok
Karát
Aldi
Kaiser
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.