Az Ajandekvarazslo.hu hat kérdés megválaszolása után személyre szabott ajándékötletekkel rövidíti le a meglepetések kiválasztásának gyakran többnapos folyamatát. Aki használja az Ajándékvarázslót, annak biztos, hogy az megajándékozandó öröme a legfontosabb– Pintácsi Alexandra, vagyis Szandi már használta a szolgáltatást.
Milyen jó lenne, ha csupán egy varázspálca suhintásával olyan ajándékot tudnánk vásárolni szeretteinknek, ami nem üríti ki pénztárcánkat, igazi meglepetést okoz az ajándékozottnak, ugyanakkor megfelel a célszemély igényeinek, tényleg hasznos és nem porosodik a polcon. Ezeknek a néha egymásnak ellentmondó kritériumoknak megfelelő ajándék kiválasztásában nyújt segítséget a frissen induló Ajandekvarazslo.hu, ahol a „digitális mágus” ad friss, meglepő ötleteket.
Ez a digitális mágus nem más, mint a weboldal működését biztosító szoftver, a varázspálca szerepét pedig az egérkattintás tölti be. A weboldalon Big Data elemzésekből származó preferencia-adatbázis alapján, hat kérdés megválaszolása után kapunk testre szabott ajándékötleteket, melyek biztos tetszenek a megajándékozottnak.
A KutatóCentrum 2016 őszén végzett felméréséből kiderült, hogy a top 3 ajándékozási alkalom a születésnap (95 százalék), a karácsony (89 százalék) és a névnap (77 százalék). A nők nagyobb arányban kapnak ajándékot, mint a férfiak.
Az viszont eléggé lehangoló, hogy a válaszadók kétharmadával (68 százalék) fordult már elő, hogy olyan ajándékkal lepték meg, melynek nem tudta hasznát venni. A nők körében nagyobb arányban vannak olyanok, akik férfiaktól kapták haszontalan ajándékukat. Ez sincs véletlenül, hiszen a kutatás azt is feltárta, hogy tíz férfiből négy nem áldoz néhány óránál többet az ajándék kiválasztására, míg a nők harmada heteket gondolkodik a megfelelő meglepetésen.
Az ajándék kiválasztására szánt időt drasztikusan lerövidíti az Ajandekvarazslo.hu weboldal. A tapasztalatok azt mutatják, hogy 1-2 órán belül megvan az ideális ajándék. Az egyik kérdés a rendelkezésünkre álló összegről szól, így biztos, hogy pénztárcánkra szabott személyes ajándékra lelünk.
– A digitális mágus, vagyis a weboldal működése mögött álló mesterséges intelligencia öntanuló – ismerteti a rendszert kifejlesztő cég, a Nuvu Kft. ügyvezető igazgatója, Tóth Ferenc. Ez azt jelenti, hogy minél többen használják, annál jobb eredményeket generál a rendszer.
A weboldal egy helyen jeleníti meg az összes javaslatot, így elfelejthetjük a párhuzamos böngészőablakok közötti váltogatást a termékek összehasonlításakor. – A lényeg, hogy itt nem kell tudnod, mit keresel, az ötleteket a varázsló adja. A hosszas válogatás helyett hatékonyan, rövid időn belül meglesz az ideális ajándék – fejezte be Tóth Ferenc.
– Aki használja az Ajándékvarázslót, biztosan az ajándékozottat helyezi előtérbe, hiszen a neki legjobb ajándékot szeretné kiválasztani – osztja meg tapasztalatait Szandi, vagyis Pintácsi Alexandra. Közvetlen környezetünkben többször tapasztaltam már, hogy az ajándék az ajándékozó ízlését tükrözte, és nem az ajándékozottét- Így nem csoda, ha az ajándék a polcon porosodva végzi – fejezte be az énekesnő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.