Földünk megóvásának érdekében elengedhetetlen a tudatos vásárlói szokások kialakítása. Fontos, hogy lehetőség szerint csak olyan termékek kerüljenek a kosarunkba, amelynek gyártása nem károsítja törékeny élővilágunkat, ám erre nem minden üzletben van lehetőségünk.
A Lidl a kezdetektől fogva ügyel arra, hogy a vásárlói igényeket kielégítse, így követve a fogyasztói trendek megváltozását, és igyekszik folyamatosan újabb és újabb saját márkás termékekkel frissíteni már meglévő kínálatát.
Idén augusztustól – a magyar élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként – hat különböző, helyben sütött biopékáru közül válogathatunk majd a Lidl polcain. Az ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó magvas és rusztikus bagettek, tönkölycipók, szendvicsbucik, sokmagvas stanglik és kornspitz kiflik mind-mind a fenntarthatóság jegyében készültek, természetes összetevőiknek köszönhetően pedig tökéletesen illenek az egészségtudatos étrendbe. Az adalék-, színezék- és tartósítószer-mentes finomságokat ráadásul nem is kell majd sokáig keresgélni: ahogy a többi saját márkás biotermék, úgy a pékáru-szortiment is kiemelt helyet kap majd a polcokon, ami a könnyebb átláthatóságon túl a tudatos táplálkozás és a környezetvédelem fontosságát is hangsúlyozza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.