Több mint harminc évvel ezelőtt egy innovatív ötlettel kezdődött a Nespresso története: azzal, hogy a tökéletes espresso kávé élményét bárki otthonában is élvezhesse, szakemberek közreműködése és speciális felszerelések nélkül. A Nespresso által megalkotott kapszulás rendszer átformálta a kávézási szokásainkat, és a cég azóta is számos innovatív megoldást vezetett be annak érdekében, hogy az otthoni kávézás élménye tökéletes lehessen.
A kiemelkedő vásárlói élmény megteremtése volt a cél akkor is, amikor a Nespresso bemutatta új, élményközpontú, innovatív és interaktív Boutique-koncepcióját, mely most Budapestre, az ikonikus Andrássy úti Boutique-ba is megérkezett. Budapest legszebb sugárútján, az Operával szemben 2006-ban nyitott meg az első Nespresso Boutique. A márka exkluzív bemutató üzletében történő vásárlás mindig is különleges volt a Nespresso vásárlói számára, akik ez év júliusától minden érzékszervre ható élményekkel gazdagodhatnak, ha ellátogatnak a márka központi üzletébe.
A belépőt első pillantásra rabul ejti a megújult belső tér, ahol a korábbi sötét színek helyett világosabb, melegebb, otthonosabb, egyes helyeken „latte” vagy épp „cappuccino” árnyalatok, illetve természetes felületek fogadják. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat melletti első kóstolóasztalnál megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait. Az üzlettér hátsó részét díszítő Atelier kóstolóasztalnál a látogatók elleshetik kedvenc kávéreceptjeik elkészítésének titkait, megtanulhatják a tökéletes tejhab előállításának fortélyait, vagy kipróbálhatják a kávégépeket. Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüvegsegítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.
A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.
A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használtkapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.
Az új Boutique-koncepció Magyarországra érkezését egy, a magyar közönségnek kedveskedő, helyi kampánnyal ünnepli a Nespresso. A Szervusz Budapest kampánykeretében az Andrássy úti üzlet kirakatát a nyár folyamán egy, a magyar hagyományok előtt tisztelgő, újragondolt kalocsai mintás dekoráció díszíti. A kampány részeként limitált mennyiségben csak itt kapható kávéválogatások is elérhetők.
Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös designdíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studioépítészeti és designiroda alkotta meg.
Ha egyedi, minden érzékszervre ható vásárlási élményre vágyik, látogasson el a megújult Andrássy úti Nespresso Boutique-ba, és kóstolja meg az ünnepi nyitás alkalmából megalkotott kávékülönlegességeket!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.