Az 1948-ban alapított, idén 70 éves jubileumot ünneplő autós magazin megújulását év elején nagyszabású olvasói kutatás előzte meg. A megújulás a „modernizáció és a hagyomány tisztelete” vezérelvek mentén zajlott, maximálisan figyelembe véve a fókuszcsoport eredményeit, az olvasói igényeket és véleményeket. Bővült a tartalom +8 oldallal, így új rovatokkal is gazdagodott a kiadvány: ilyen például az „ÖSSZEHASONLÍTÁS” rovat, melyben autókkal, termékekkel és szolgáltatásokkal is foglalkozik a lap. Az új „KIRAKAT” rovat férfiakat érdeklő, trendi cuccokat mutat be, erősítve a magazinos, „life-style” elemeket (pl. a fedélzeti kamerák, ikonikus vagy trendi karórák és kütyük, stb.). A klasszikus hírek rovat átalakult „TOP HÍREK” rovattá, melyben az autós iparág technikai újdonságairól és innovációiról olvashatunk majd, de akár meghökkentő újdonságokról is. Emellett kisebb, kiegészítő elemek teszik színesebbé, változatosabbá a hosszabb összeállításokat, pl. „AM-TIPP”-ek, „AM-ÖSSZEGZÉS”-ek. A lap fontos pillére marad a motor és a sport tematika is – ami egyedülálló az autós lapok piacán.
A tartalmi frissítést modernebb layout, karakteresebb vizuális megjelenés teszi még hangsúlyosabbá. Frissült az ikonikus SÁRGA-FEKETE „Autó-Motor” LOGO is. 2018-ban az Autó-Motor kommunikációja 2 szlogennel fut: a magazin használni fogja az állandó szlogenjét („Autó-Motor – a vezető magazin”) és az „Autó-Motor - 70 éve vezetünk” szlogent is, ezzel is hangsúlyozva a jubileumi évet.
Az anyalappal egyszerre megújulnak az Autó-Motor tematikus különszámai is, az Autó-Motor EXTRA magazinok. Prémium minőségben és formátumban (az anyalaphoz képest is nagyobb méretben), magasabb oldalszámban (84 oldalon), eltérő tartalommal jelennek meg az EXTRA kiadványok.
Az első Autó-Motor EXTRA magazin június 7-én jelenik meg a piacon, fő tematikája a 70 éves jubileum, sok-sok érdekességgel az autós iparág történéseiből. Az idén 20 éves automotor.hu oldalon pedig külön rovat indul a 70. jubileumi év tiszteletére.
A megújulást kommunikációs kampány is kíséri (POS kommunikáció kiemelt árushelyeken és benzinkutakon, nyomtatott sajtó, citylight, rádió, tv, műsorszponzorációk, online és social media, előfizetési akciók).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.