A legfinomabb sütőtökkrémleves
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Klasszikus grízgaluska leves
Hagymás rostélyos
Vadas marha
Klasszikus kuglóf
Kapros tökfőzelék virslivel
Tojásos nokedli fejes salátával
Dödölle - az eredeti recept
Babgulyás
Rakott zöldbab darált hússal
Farsangi szalagos fánk
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Kijevi csirkemell rizibizivel
Dubarry-csirkemell
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Zsemlegombóc
Mézes-mustáros csirkemell
Kínai szezámmagos csirke
Tárkonyos csirkeraguleves
Érdekességek

Bajban a Coca-Cola és a Pepsi? Kézműves üdítőcég vágta meg a gigavállalatok bankszámláját

Bármennyire is hihetetlen, de egy igen fiatalnak mondható üdítőmárkának sikerült megelőznie a Coca-Cola és a Pepsi dobozos üdítőinek eladását. A siker egyik kulcsa az lehetett, hogy az Olipop természetes édesítőszerrel készíti szénsavas üdítőit.

Az amerikai fogyasztók körében már olyan népszerűségének örvendenek az Olipop márkájú szénsavas üdítők, hogy a 8 unciás (0,25 literes) kiszerelésből már többet adnak el, mint a Coca-Cola és Pepsi hasonló termékeiből. A márkát mindössze 6 éve, 2018-ban alapították, és a cég tulajdonosai sem számítottak ekkora sikerre. Az Egyesült Államokban megközelítőleg 25 ezer kiskereskedelmi boltban árulják az Olipop üdítőit, a piaci növekedésüket elnézve pedig nem kizárt, hogy hamarosan Európa, így Magyarországra is megérkezhetnek valamikor.

A pénzügyi előrejelzések szerint 2032-re a cég nagysága elérheti a 266,8 milliárd dollárt
A pénzügyi előrejelzések szerint 2032-re a cég nagysága elérheti a 266,8 milliárd dollárt

A Fox Business szerint a márka idén szinte biztos, hogy megduplázza eladásait a tavalyi évhez képest, ami számosítva annyit tesz, hogy várhatóan 500 millió dolláros értékesítéssel zárja majd a 2024-es évet. A természetes édesítőszerrel készülő üdítők alapítója elmondta, hogy nem számítottak ekkora sikerre, és jócskán a várakozásán felül teljesítenek, az pedig meg sem fordult a fejükben, hogy ilyen rövid idő alatt a szénsavas frissítők világának hagyományosan két legnagyobb szereplőjét, a Pepsit és a Coca-Colát az egyik szegmensben leelőzheti a fiatal cég - szúrta ki az Origo.

Érdekesség, hogy az amerikai piacon korábban a Mattel hozzájárulásával már magukénak tudhatnak egy sikertörténetet, ugyanis egy Barbie-témájú ízváltozattal rendelkező üdítőjük a tavalyi sikerfilmre kacsolódva hatalmasat ment a boltokba a maga barackos és krémes ízével. Akkoriban annyira vitték Olipop limitált szériás üdítőit, hogy a Food and Wine szaklap szerint gyorsabban fogyott az egyes üzletekben, mint a tojás. Szakértők szerint az Olipop diadalának kulcsa az volt, hogy "egészséges üdítőként" sikerült a piacon pozicionálni a terméket.

A Pepsi és a Coca-Cola nem lehet nyugodt, ugyanis ha a pénzügyi szakemberek jóslatának hinni lehet, a növekedés nem állt meg itt, az előrejelzések szerint 2032-re a cég nagysága elérheti a 266,8 milliárd dollárt. Ha kíváncsi vagy a cég történetére, arról itt olvashatsz bővebben.

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.