Paradicsomos lencseleves recept
Paradicsomos lencseleves
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Mákos guba  recept
Mákos guba
Hagyományos kókuszkocka recept
Hagyományos kókuszkocka
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Hagyományos tejes kifli  recept
Hagyományos tejes kifli
Retró kókuszkocka recept
Retró kókuszkocka
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal recept
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Túróval töltött zsemle recept
Túróval töltött zsemle
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Hagymás rostélyos  recept
Hagymás rostélyos
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral recept
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Kozáksapka recept
Kozáksapka
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Érdekességek

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát a Lidl

cukor
A Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt helyez az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. A fogyasztói igényeket szem előtt tartva, beszállítóival szorosan együttműködve, a nemzetközi és hazai ajánlásokat figyelembe véve vizsgálja annak lehetőségét, hogy mely termékei esetében csökkenthető a hozzáadott só- és cukortartalom.

Termékfejlesztési stratégiájában, a cukortartalom csökkentése kapcsán a vállalat elsősorban a gyermekek körében népszerű élelmiszerekre összpontosít, míg a sótartalom minimalizálása tekintetében azokra, melyeket Magyarországon rendszeresen fogyasztanak és általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki.

„A hazai felnőtt lakosság sófogyasztása jelentősen meghaladja az ajánlásokban szereplő napi legfeljebb 5 grammnyi, durván 1 teáskanálnyi mennyiséget. A magyar férfiak ennek több mint háromszorosát, a magyar nők több mint kétszeresét veszik fel naponta. A Lidl elköteleződése kiemelkedő, örömmel támogatjuk vállalásában” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségégének elnőke.

Az áruházlánc további fejlesztések révén arra is törekszik, hogy minél több terméke, minél nagyobb arányban tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok, valamint színezékek hozzáadása nélkül. A megbízható és egyre bővülő mentes termékkínálatával a speciális táplálkozási igényt követők számára is segítséget nyújt a vállalat.

ÓRIÁSI BÉREMELÉS! 317 EZER FORINTOT IS KERESHET EGY ELADÓ A LIDLBEN>>>

ÍGY JELÖLI MOSTANTÓL A LIDL, HOGY MILYEN ÉDES A PARADICSOM>>>

HÁROM ELISMERÉST IS NYERTEK A LIDL TERMÉKEI>>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.