Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Minestrone recept
Minestrone
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Madártejszelet recept
Madártejszelet
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Csörögefánk recept
Csörögefánk
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Profiterol alaprecept recept
Profiterol alaprecept
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Érdekességek

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát a Lidl

cukor
A Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt helyez az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. A fogyasztói igényeket szem előtt tartva, beszállítóival szorosan együttműködve, a nemzetközi és hazai ajánlásokat figyelembe véve vizsgálja annak lehetőségét, hogy mely termékei esetében csökkenthető a hozzáadott só- és cukortartalom.

Termékfejlesztési stratégiájában, a cukortartalom csökkentése kapcsán a vállalat elsősorban a gyermekek körében népszerű élelmiszerekre összpontosít, míg a sótartalom minimalizálása tekintetében azokra, melyeket Magyarországon rendszeresen fogyasztanak és általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki.

„A hazai felnőtt lakosság sófogyasztása jelentősen meghaladja az ajánlásokban szereplő napi legfeljebb 5 grammnyi, durván 1 teáskanálnyi mennyiséget. A magyar férfiak ennek több mint háromszorosát, a magyar nők több mint kétszeresét veszik fel naponta. A Lidl elköteleződése kiemelkedő, örömmel támogatjuk vállalásában” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségégének elnőke.

Az áruházlánc további fejlesztések révén arra is törekszik, hogy minél több terméke, minél nagyobb arányban tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok, valamint színezékek hozzáadása nélkül. A megbízható és egyre bővülő mentes termékkínálatával a speciális táplálkozási igényt követők számára is segítséget nyújt a vállalat.

ÓRIÁSI BÉREMELÉS! 317 EZER FORINTOT IS KERESHET EGY ELADÓ A LIDLBEN>>>

ÍGY JELÖLI MOSTANTÓL A LIDL, HOGY MILYEN ÉDES A PARADICSOM>>>

HÁROM ELISMERÉST IS NYERTEK A LIDL TERMÉKEI>>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.