A koreai reklámfilm nagy vonalakban arról szól, hogy miközben egy férfi kamerával a kezében a természetet járja, hirtelen egy tisztáshoz ér, ahol több nő vizet kortyolgatva heverészik a fűben. A főszereplő azonnal ki is hangsúlyozza, hogy most végre természetes körülmények között is megörökítheti a pillanatot, ám amikor megpróbál közelebb osonni, a nők egy szempillantás alatt fejőstehenekké változnak és bőgni kezdenek. Mint ahogyan az internet népe sem nagyon tudja hova tenni ezt a videót, nekünk sem sikerült megfejteni valódi mondanivalóját.
A történtek után annyira berágtak az emberek a nők haszonállatként való ábrázolása miatt, hogy többen a cég bojkottjára készülnek, arról nem beszélve, hogy a főszereplő férfi leskelődés közben, titokban igyekszik videózni, ami csak egy újabb támadási pont az ábrázolásmódon túl. Az ország egyik legnagyobb ilyen jellegű botrányát kirabbantó gyártó a történtek után természetesen azonnal elnézést kért, a reklámot pedig minden felületről törölték. A gond csupán az, hogy az internet nem felejt. Ami egyszer oda felkerül, az ott is marad vagy így, vagy úgy.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.