Elkészült a State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatás, ami a 2023-as évet vette górcső alá. A tanulmányt a Mondelez International és a The Harris Poll készítette, aminek eredménye több mint érdekes. Az emberek nagy többsége ugyanis hamarabb mondana le egy teljes hónapra a közösségi médiáról, mint a csokoládéról. Igen, a csokoládé az az élelmiszer, amit sokkal nagyobb becsben tartunk, mint akár a Facebookot vagy az Instagramot.
Ennek oka, hogy mára a nassolás már egyfajta életstílussá vált, így csipszadó ide vagy oda, nem csoda, hogy a csokoládét szívesebben majszoljuk, mint a világháló azon platformjait, ami nélkül sokan már élni sem tudnak. A megkérdezettek túlnyomó többsége mindezt azzal indokolta, hogy szerintük a nassolás felér egy vakációval az ízlelőbimbóik számára – írja a The Daily Meal.
Az eredményt azonban nem árt, ha fenntartásokkal kezeljük, ugyanis fontos megjegyezni, hogy a kutatásban egy olyan cég is részt vett, ami nem mellesleg a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számtalan népszerű snackmárka köthető hozzájuk.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.