Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes recept
Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes
Csikós tokány recept
Csikós tokány
Klasszikus linzer recept recept
Klasszikus linzer recept
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Fahéjas tekercs (cinnabon) recept
Fahéjas tekercs (cinnabon)
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Klasszikus csülök pékné módra recept
Klasszikus csülök pékné módra
Hagyományos tejes kifli  recept
Hagyományos tejes kifli
Francia hagymaleves sajtos pirítóssal recept
Francia hagymaleves sajtos pirítóssal
15 perces banános palacsinta recept
15 perces banános palacsinta
Paradicsomos lencseleves recept
Paradicsomos lencseleves
Lencsegolyók sütőtökpürével recept
Lencsegolyók sütőtökpürével
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Klasszikus kuglóf recept
Klasszikus kuglóf
Őszi minestrone leves recept
Őszi minestrone leves
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Szilvalekváros tepertős papucs recept
Szilvalekváros tepertős papucs
Érdekességek

Ezért az élelmiszerért még a közösségi médiáról is lemondanánk

/Fotó: Shutterstock
Egy igen érdekes felmérés látott napvilágot, ami szerint létezik egy élelmiszer, amit még a közösségi médiától is jobban szeretünk. A kutatás arra is kitért, hogy sajnos vagy nem sajnos, de a nassolás is fontos szerepet tölt be az életünkben.

Elkészült a State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatás, ami a 2023-as évet vette górcső alá. A tanulmányt a Mondelez International és a The Harris Poll készítette, aminek eredménye több mint érdekes. Az emberek nagy többsége ugyanis hamarabb mondana le egy teljes hónapra a közösségi médiáról, mint a csokoládéról. Igen, a csokoládé az az élelmiszer, amit sokkal nagyobb becsben tartunk, mint akár a Facebookot vagy az Instagramot.

Egy jó csokiért még a közösségi médiát is a hátunk mögött hagynánk /Fotó: Shutterstock
Egy jó csokiért még a közösségi médiát is a hátunk mögött hagynánk /Fotó: Shutterstock

Ennek oka, hogy mára a nassolás már egyfajta életstílussá vált, így csipszadó ide vagy oda, nem csoda, hogy a csokoládét szívesebben majszoljuk, mint a világháló azon platformjait, ami nélkül sokan már élni sem tudnak. A megkérdezettek túlnyomó többsége mindezt azzal indokolta, hogy szerintük a nassolás felér egy vakációval az ízlelőbimbóik számára – írja a The Daily Meal.

Az eredményt azonban nem árt, ha fenntartásokkal kezeljük, ugyanis fontos megjegyezni, hogy a kutatásban egy olyan cég is részt vett, ami nem mellesleg a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számtalan népszerű snackmárka köthető hozzájuk.

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.