Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Madártejszelet recept
Madártejszelet
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Mákos guba  recept
Mákos guba
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Csörögefánk recept
Csörögefánk
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
Minestrone recept
Minestrone
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Érdekességek

Ezért az élelmiszerért még a közösségi médiáról is lemondanánk

/Fotó: Shutterstock
Egy igen érdekes felmérés látott napvilágot, ami szerint létezik egy élelmiszer, amit még a közösségi médiától is jobban szeretünk. A kutatás arra is kitért, hogy sajnos vagy nem sajnos, de a nassolás is fontos szerepet tölt be az életünkben.

Elkészült a State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatás, ami a 2023-as évet vette górcső alá. A tanulmányt a Mondelez International és a The Harris Poll készítette, aminek eredménye több mint érdekes. Az emberek nagy többsége ugyanis hamarabb mondana le egy teljes hónapra a közösségi médiáról, mint a csokoládéról. Igen, a csokoládé az az élelmiszer, amit sokkal nagyobb becsben tartunk, mint akár a Facebookot vagy az Instagramot.

Egy jó csokiért még a közösségi médiát is a hátunk mögött hagynánk /Fotó: Shutterstock
Egy jó csokiért még a közösségi médiát is a hátunk mögött hagynánk /Fotó: Shutterstock

Ennek oka, hogy mára a nassolás már egyfajta életstílussá vált, így csipszadó ide vagy oda, nem csoda, hogy a csokoládét szívesebben majszoljuk, mint a világháló azon platformjait, ami nélkül sokan már élni sem tudnak. A megkérdezettek túlnyomó többsége mindezt azzal indokolta, hogy szerintük a nassolás felér egy vakációval az ízlelőbimbóik számára – írja a The Daily Meal.

Az eredményt azonban nem árt, ha fenntartásokkal kezeljük, ugyanis fontos megjegyezni, hogy a kutatásban egy olyan cég is részt vett, ami nem mellesleg a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számtalan népszerű snackmárka köthető hozzájuk.

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.