Sokak szerint szándékosan Katalin hercegné visszatérésének napjára időzítette legújabb termékének közösségi médiás reklámját Meghan Markle, hogy ezzel is elvonja a figyelmet a walesi hercegné megjelenéséről a Trooping The Colour ceremónián.
Rengetegen fogadták nagy örömmel a hírt, hogy Katalin hercegné is részt vesz az idei királyi születésnapi felvonuláson, hiszen mióta napvilágra került, hogy súlyos betegséggel küzd, elzárkózótt a nyilvánosság elől. A Trooping The Colour ceremónia több évszázados hagyomány a brit uralkodói családban, ez az év egyik legnagyobb katonai ceremóniája, amelyen több mint 1400 katona, 400 zenész és 200-nál is több ló vesz részt. A hétvégén rendezett ünnepség legjobban várt pillanata idén Katalin hercegné megjelenése volt. Azonban nem volt zökkenőmentes a hercegné visszatérése, ugyanis sógornője épp erre a napra időzítette legújabb termékének promózását. Meghan áprilisban indította útjára az American Riviera Orchard nevet viselő saját márkáját, valamint Netflixes főzőműsorát. Az első piacra dobott termékét, az eperlekvárját, amiből mindössze 50 üveg készült, szintén influenszerek népszerűsítették, ahogy a mostani málnadzsemet és kutyáknak készült finom falatokat is.
A gond csak az volt, hogy jóbarátja, az argentin sportoló, Nacho Figueras éppen Katalin visszatérésének nagy napját választotta, hogy a közösségi médiás oldalain posztolja a lekvárról készült fényképeket. Mivel a Katalin és Meghan viszonya köztudottan nem épp felhőtlen, sokan arra gyanakodnak, hogy Meghan szándékosan időzítette erre a napra a termékek promózását.
Borítókép: BBC
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.