A szerelmesek ünnepét mindenki igyekszik meglovagolni: ilyenkor mindenhol jól fogy, ami szív alakú, ami piros vagy rózsaszín, ami díszcsomagolásban van.
Az idén 150 éves Heinz pontosan tudja ezt, ezért arra gondolt, hogy a csúcsgasztronómia hódolói körében kifejezetten megvetett, ám az emberiség többsége által hőn imádott termékét, a cég alappilllérét, a ketchupot ünnepi ruhába öltözteti. Ám nem csak a csomagolásra terjesztette ki ezt az elképzelését: magát a paradicsomszószt is átalakította.
Így:
A Twitteren máris özönlenek a rajongó üzenetek. Van aki szerint ez 2019 legfantasztikusabb dolga, pedig még csak január van. " Ez már nem is 2019, ez 2039!" - írja egy másik ketchup-imádó.
A paradicsomszósz-golyóknak természetesen semmi köze a halikrához, egy speciális technológiával, mesterségesen állították elő a zselészerű ketchupgömböcskéket.
Ha szeretnéd a szívednek kedveseket meglepi egy tégely ketchup kaviárral, résen kell lenned, mert mindössze 150 csuporral készítettek belőle , és január 28-ig beszerezhető!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.