Hoppá! Mégsem indít webshopot a magyar Lidl, itt a cég hivatalos válasza

Elindítja webshopját a Lidl, erről a hírről a Pénzcentrum cikke nyomán mi is beszámoltunk, ám nemrég a Mindmegettéhez eljuttatott hivatalos állásfoglalás cáfolja az online felület létrejöttét. A tegnapi hír abból állt, hogy a magyar Lidl állítólag Avokado Online Bevásárlószolgálattal kooperál, azaz létrejött egy, az Aldi és ROKSH között létező együttműködéshez hasonló konstrukció.
A Lidl hivatalos közleménye szerint a magyar leányvállalat nem indít webshopot Magyarországon és nincs a Lidl, valamint az Avokado Online Bevásárlószolgálat között semmilyen együttműködés. Az állásfoglalást szó szerint idézzük.
"A sajtóban megjelent hírekkel ellentétben a Lidl Magyarország nem indított webshopot Magyarországon, illetve nem kínál online bevásárlási felületet sem. A Lidl Magyarország és az Avokado Online Bevásárlószolgálat között nincs együttműködés, az Avokado független vállalkozásként önállóan nyújt szolgáltatást fogyasztói részére.
Ennek megfelelően, a Lidl Magyarország nem az Avokado partnere, az Avokado vásárlói pedig nem a Lidl Magyarországtól vásárolnak termékeket, hanem az Avokadótól. Az Avokado nem tüntetheti úgy fel magát, mint a Lidl Magyarország partnere. A szolgáltatásért a fogyasztók felé az Avokado felel, és az Avokado felelőssége a fogyasztók tisztességes tájékoztatása is.
A Lidl Magyarország az Avokado részére ügyvédi felszólítást küld azzal kapcsolatban, hogy a fogyasztók részére nyújtson tisztességes tájékoztatást a bevásárlási felülettel kapcsolatban, továbbá szüntesse meg a Lidl védjegy jogellenes használatát" – zárul a Mindmegettéhez is eljutott közlemény.
A Pénzcentrum cikke idézi az Avokado reakcióját, melyben a magyar vállalat közlése szerint ők amúgy sem webshopot üzemeltetnek, hanem bevásárlószolgáltatást nyújtanak és a futárok akár több üzletből, köztük a Lidlből is szerzik be a kívánt termékeket. A további partnerek között megtalálható a METRO, a Fressnapf és a Culinaris is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.