Megosztja az embereket, hogy jó-e az, hogy ilyen gyorsan dolgoznak a pénztárosok, de az tény, hogy a két német diszkontlánc meghonosította a villámkasszázást. A Lidl Magyarország múlt hétvégén egy vicces posztot tett közzé a Facebookon, a fotó mellé pedig azt írták, hogy a náluk dolgozó pénztárosok középső neve az, hogy "Villám". A humoros bejegyzés alá csak úgy záporoztak a kommentek, és két táborra szakadtak a hozzászólók.
Egyes vásárlók nem tudnak, vagy nem akarnak kapkodni, rohanni és nem szeretnék a kocsiba, vagy a szatyorba beledobálni a megvásárolt termékeket. Őket kifejezetten zavarja, amikor a sebes kasszások pörgetik a tempót, ami szinte követhetetlen.
"Én utálom ezt a gyorsaságot! Sürgetve érzem magam, amit nem szeretek. Jó ötlet volt az önkiszolgáló pénztár, már csak azt használom!" – írta az egyikük, míg egy másik kommentelő szintén egyetértett vele. "Mondjuk én örülnék ha nem hajigálná a cuccom... szóval pont nem bánnám, ha kicsit lassabb lenne. Ha tehetem, az önkiszolgáló kasszához megyek inkább."
"Ezért járok oda! Nem kell a fél életemet sorbanállással töltenem, miközben nyugodtan megvárják, hogy elpakoljak, ha nem bírom a tempót. Vannak helyek, ahol munka közben műteni lehet a pénztárost, mert neki nem sürgős, úgyis ott van egész nap. És persze az is fontos, hogy az érzékenyebb árut ne dobálja a pénztáros. Más boltokban tapasztaltam, szóvá tettem, majd szépen elszoktam a bolttól... Plusz köszönnek és szép napot kívánnak (persze én is)! A kedvesség ingyen van és mindkét félnek sokkal jobb a napja tőle” – olvasható abban a kommentben, amit a Promotions vett észre.
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.