Hrubos Péter, a szigetszentmiklósi étterem tulajdonosa a hétfő esti zárás során vette észre, hogy valami nem stimmel: „Aznap én dolgoztam és egy 3990 forintos végösszeg helyett véletlenül 83990 forintot ütöttem be a bankkártya terminálba, amit sem én, sem a vendégem nem vett észre - mesélte Péter a Ripostnak.
A tulajt annyira bosszantották a történtek, hogy még aznap este megosztotta a félreértést az étterem Facebook-oldalán.
Péter másnap reggel elment a könyvelőjéhez, akivel kiderítették, hogy a véletlenül megkárosított férfit B. Balázsnak hívják, akit a tulaj nagyon szeretne megtalálni. A könyvelő természetesen felvette a kapcsolatot Balázs bankjával, így már szerdán visszautalták a számlájára a különbözetet.
„Az a minimum, hogy Balázs a legközelebbi alkalommal a vendégem egy óriási adag tésztára” – mondta Péter, aki akkor lenne a legboldogabb, ha személyesen is elnézést kérhetne a férfitől.
Borítókép: Ripost
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.