A Packeta szolgáltatásainál tapasztalt problémák után a Sameday rendszere is a vásárlók célkeresztjébe került. Többen arra panaszkodnak, hogy csomagjaik jelentős késéssel érkeznek meg, már ha egyáltalán megérkeznek. Számos felhasználó szerint hetek óta várnak küldeményeikre, amit a Pénzcentrum egyik olvasója is megerősített.
A lap információi szerint van, akinek már egy hónapja a Sameday raktárában dekkolnak a csomagjai, az automaták telítettsége miatt az ügyfélszolgálat pedig nem tud konkrét információt adni arról, mikor kerülhet sor azok kiszállítására. Akad olyan vásárló is, akiknek a közel egy hónapja webáruházból vásárolt csomagja még mindig nem jutott el az easybox automatába. Az ügyfél számos alkalommal fordult a vállalat ügyfélszolgálatához, ahol azt mondták neki, hogy még ne számítson csomagjára a közeljövőben.
Szeptember végén a Packeta szolgáltatásainál is súlyos fennakadásokat lehetett tapasztalni. Akkor a Packeta Facebook-oldalán is sokan jelezték, hogy rendeléseik nem érkeztek meg időben, de hiába próbálták elérni a céget, sem e-mailben, sem telefonon nem kaptak választ. Volt olyan vásárló, akinek már 19 napja volt úton a csomagja Budapestről Halásztelekre – írja a Világgazdaság.
A Packeta a portál megkeresésére azt mondta az ügy kapcsán, hogy a késéseket egy új, nagy távol-keleti webáruházzal való együttműködés – vélhetően a Temu – okozhatta, ami jelentősen megnövelte a kezelendő csomagmennyiséget. Hangsúlyozták, hogy dolgoznak a szolgáltatás helyreállításán, és mindent megtesznek a megszokott minőség visszaállítása érdekében.
A Packeta kiemelte, hogy a szerződési feltételekben nem vállalnak időgaranciát a kiszállításra, de amennyiben egy csomag 15 napnál többet késik, a postai törvény értelmében reklamáció esetén megtérítik a feladási díjat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.