Sárgaborsóleves füstölt hússal
Dödölle - az eredeti recept
Körömpörkölt csülökkel
Epres blondie
Dubarry-csirkemell
Kínai szezámmagos csirke
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Kijevi csirkemell rizibizivel
Farsangi szalagos fánk
Krémes spenótfőzelék
Vadas marha
Zsemlegombóc
Csupacsokis brownie
Klasszikus stíriai metélt
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Finomfőzelék
Mézes-mustáros csirkemell
Tárkonyos csirkeraguleves
A legfinomabb sajtos-tejfölös lángos
Kapros tökfőzelék virslivel
Érdekességek

Ha te is csomagot vársz, most nagyon bosszús leszel – mindenki a Temura mutogat

Csomagautomata
Shutterstock
Az ország egyik legnagyobb csomagküldő szolgáltatójánál, a Packetánál jelentkező késések után most már a Sameday-nél is problémák adódtak. A csomagkövető-rendszereket használó ügyfelek dühösek, hiszen van, aki már hetek óta várja a rendelését.

A Packeta szolgáltatásainál tapasztalt problémák után a Sameday rendszere is a vásárlók célkeresztjébe került. Többen arra panaszkodnak, hogy csomagjaik jelentős késéssel érkeznek meg, már ha egyáltalán megérkeznek. Számos felhasználó szerint hetek óta várnak küldeményeikre, amit a Pénzcentrum egyik olvasója is megerősített. 

A lap információi szerint van, akinek már egy hónapja a Sameday raktárában dekkolnak a csomagjai, az automaták telítettsége miatt az ügyfélszolgálat pedig nem tud konkrét információt adni arról, mikor kerülhet sor azok kiszállítására. Akad olyan vásárló is, akiknek a közel egy hónapja webáruházból vásárolt csomagja még mindig nem jutott el az easybox automatába. Az ügyfél számos alkalommal fordult a vállalat ügyfélszolgálatához, ahol azt mondták neki, hogy még ne számítson csomagjára a közeljövőben.

Szeptember végén a Packeta szolgáltatásainál is súlyos fennakadásokat lehetett tapasztalni. Akkor a Packeta Facebook-oldalán is sokan jelezték, hogy rendeléseik nem érkeztek meg időben, de hiába próbálták elérni a céget, sem e-mailben, sem telefonon nem kaptak választ. Volt olyan vásárló, akinek már 19 napja volt úton a csomagja Budapestről Halásztelekre – írja a Világgazdaság.

A Packeta a portál megkeresésére azt mondta az ügy kapcsán, hogy a késéseket egy új, nagy távol-keleti webáruházzal való együttműködés – vélhetően a Temu – okozhatta, ami jelentősen megnövelte a kezelendő csomagmennyiséget. Hangsúlyozták, hogy dolgoznak a szolgáltatás helyreállításán, és mindent megtesznek a megszokott minőség visszaállítása érdekében.

A Packeta kiemelte, hogy a szerződési feltételekben nem vállalnak időgaranciát a kiszállításra, de amennyiben egy csomag 15 napnál többet késik, a postai törvény értelmében reklamáció esetén megtérítik a feladási díjat.

 

 

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.