Augusztus legjobban várt hetében közel 100 alkalmazottal, 7000 adag étellel és mindenre megoldást találó séffel dolgozik a KIOSK csapata azon, hogy a nemzetközi sztárfellépők semmiben ne szenvedjenek hiányt, ha ételről van szó.
"A backstage ételkínálatának összeállítása komoly kihívás, hiszen az egyszerű magyaros fogásoktól a kifinomult ételekig mindent tartalmaznia kell a menünknek" – meséli Orosz Gábor, a KIOSK Executive Séfje.
Mint elmondta, idén a BBQ-ra helyezik a hangsúlyt, ezért egy igazi bükkfatüzeléses szmókerben készülnek majd az omlós húsfalatok a vendégek szeme előtt.
“Természetesem nem szabad megrettenünk, akkor sem, ha olyan különleges kérésekkel találjuk szembe magunkat, mint a manuka méz, kecsketej vagy az organikus biomajonéz. Ez utóbbit nagyon nehéz beszerezni, így magam készítem el bio alapanyagokból” – magyarázza a séf .
”Az elmúlt években volt már példa arra is, hogy valaki ad hoc sushit rendelt, ezért felpattantam a robogómra és beugrottam a belvárosba, hogy beszerezzem. Eddig mindent megoldottuk, nem tudnak kifogni rajtunk“ – meséli mosolyogva a KIOSK konyhájának főnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.