Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Minestrone recept
Minestrone
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Madártejszelet recept
Madártejszelet
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Szilvás gombóc hagyományosan recept
Szilvás gombóc hagyományosan
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Csörögefánk recept
Csörögefánk
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Érdekességek

5 viselkedés, amit utálnak a vevőkben az élelmiszerboltok eladói

Biztosan te is hallottál már szörnyű történeteket arról, hogyan viselkednek a vevők a boltokban, vagy épp ellenkezőleg: milyen goromba volt az eladó. A kereskedelemben dolgozni nem egyszerű, hiszen az eladók és a vevők is úgy érzik, minden nap egy küzdelem – egymással. Az élelmiszerboltokban dolgozó eladók azonban meg is fogalmazták, milyen viselkedéstől borulnak ki teljesen.

Ha szeretsz vásárolni és szeretnél jóban lenni az eladókkal, itt a lehetőség: a mashed.com összegyűjtötte, hogy milyen vevői viselkedést utálnak a bolti alkalmazottak leginkább.

Soha ne hagyd a bevásárlókocsit a sor közepén! / Fotó: Shutterstock
Soha ne hagyd a bevásárlókocsit a sor közepén! / Fotó: Shutterstock

1. ha a nem kívánt árukat véletlenszerű helyeken hagyod

Nyers hús a tészták között, fagyasztott áru a péksütik között? Sajnos, van ilyen, nem is kevés. Nem elég, hogy plusz munkát adsz az eladóknak, még pazarolsz is. Ilyenkor ugyanis nemcsak a romlandó áru, hanem a mellette lévő termékek is a kukába kerülnek a lehetséges szennyeződés miatt. Néha valóban problémás lehet visszavinni a terméket a helyére: ekkor add le az árut a pénztárnál. Hidd el, ez a legjobb dolog, amit tehetsz!

2. Ha megdézsmálod az ömlesztett árukat

Lédús szőlő, ropogós retek, földimogyoró – csupa kóstolásra csábító finomság. Kicsik, könnyűek, ugyan kinek hiányzik, ha néha-néha bekapsz ezekből egy-egy darabot? Gondold csak végig: ha mindenki így tenne, és ezek az apróságok összeadónak, milyen tetemes mennyiség tűnne el csak úgy a pultokról! Arról nem beszélve, hogy akár lopással is megvádolhatnak... Az eladók azt sem szeretik, ha a gyerekek esznek a ki nem fizetett árukból.

Nem jópofa, ha a gyerek megeszi azt az árut, amit még nem fizettél ki / Fotó: Shutterstock
Nem jópofa, ha a gyerek megeszi azt az árut, amit még nem fizettél ki / Fotó: Shutterstock

3. ha a kosaradat a folyosók közepén vagy a pénztárnál hagyod

Rendben van, hogy nézelődsz, de nem mindegy, hogy közben akadályozod-e az eladók munkáját vagy éppen zavarod-e a többi vásárlót. Ha otthagyod a pénztári sorban a bevásárlókocsit, majd eltűnsz még néhány dologért, fenntartod a sort és felesleges vitákat generálsz.

4. ha az eladókkal lenézően beszélsz

A bolti eladók, csakúgy, mint szinte minden ügyfélszolgálatos, néha a legrosszabbat hozzák ki az emberekből. Sokan úgy beszélnek velük, mint a szolgáikkal – te ne kövesd el ezt a hibát! Az alkalmazottakat sértegető ügyfelekről szóló történetek egyre szaporodnak, és sokan nem riadnak vissza a fizikai erőszaktól sem.

5. ha telefonálsz a kasszánál

A bolti alkalmazottak nagyon szeretnék, hogy a vásárlók ne telefonáljanak a pénztárnál – vagy bárhol a boltban. Elég idegesítő másnak a problémáit, örömét vagy bánatát hallgatni, arról nem beszélve, hogy köszönni is illene és előfordulhat, hogy a pénztáros kérdez az áruval kapcsolatban.
Ahelyett, hogy a hangos és túlzottan személyes beszélgetésekkel terhelnéd a környezeted, küldj üzenetet; ellenkező esetben várj a telefonálással addig, amíg elhagyod az üzletet.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.