Ha bemész egy szupermarketbe, és sétálsz a polcok között, hová nézel automatikusan? Ha jobban belegondolsz, akkor az árakat mindig az adott termék alatt keresed, nem pedig fölötte. Úgy néz ki, hogy az angol Lidl ezt a rendet felrúgta, ugyanis a vevők arra lettek figyelmesek, hogy egy ideje a termékek fölé kerültek az árak.
Az egyik bennfentes szerint azért van ez a trükközés, mert az üzletlánc ezáltal arra ösztönzi a vásárlókat, hogy több pénzt költsenek el a boltban. A vevők ugyanis ahhoz vannak hozzászokva, hogy a termék alatt található árcédulát kell nézni. Éppen ezért olyan félrevezető a Lidl húzása, ugyanis a vásárlók azt hiszik, hogy olcsóbban vesznek meg egy-egy terméket, a nagy tévedés pedig már csak a kasszánál derül ki, ami rendkívül kellemetlen.
Borítókép: Shutterstock
(Forrás: Metropol)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.