A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks 2017-ben nyitotta meg első kávézóját Olaszországban, azóta pedig 25 üzlettel bővült Észak-Olaszországban. Annak érdekében pedig, hogy még több olasz vendéget csábítsanak a kávézóikba, egy igazán különleges ötlettel álltak elő: olívaolajat tesznek a kávéba.
A cég bejelentette, hogy új, extraszűz olívaolajjal átitatott kávésort kínál az olasz üzleteiben - szúrta ki a Travelo a Washington Post oldalán. A különleges italt „Oleato"-nak nevezték el, ami olaszul annyit tesz: olajos.
És hogy honnan jött az ötlet? Howard Schultz, a Starbucks vezérigazgatója azt mondta, hogy Szicíliában csak kiváncsiságból kísérletezett, és kipróbálta, milyen ízű lesz a reggeli kávéja, ha egy kevés olívaolajat tesz bele. „Teljesen megdöbbentett a létrejött egyedi íz és textúra" – mondta.
Hogy pontosan hogyan készül az olívaolajos kávé, azt a Travelo oldalán lecsekkolhatod!
Nyitókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.