Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal recept
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Mézes krémes  recept
Mézes krémes
Hagyományos tejes kifli  recept
Hagyományos tejes kifli
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Hagyományos kókuszkocka recept
Hagyományos kókuszkocka
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Elronthatatlan kocsonya  recept
Elronthatatlan kocsonya
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Túróval töltött zsemle recept
Túróval töltött zsemle
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Kozáksapka recept
Kozáksapka
Ünnepi francia pirítós recept
Ünnepi francia pirítós
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
PR

Így küldték Szoboszlai Dominikékat a skótok ellen is csatába a Lidl Kids Team magyar tagjai

A Lidl Magyarország az UEFA EURO 2024TM hivatalos partnereként 33 szerencsés magyar gyermek számára adta meg azt az életre szóló élményt, hogy a labdarúgó-Eb csoportmeccsein pályára kísérhették a Szoboszlai Dominik vezette magyar válogatott játékosait. Így a svájci, majd a német csapattal vívott mérkőzések mellett a vasárnap esti, skótok elleni drámai győzelmet is testközelből láthatta a Lidl Kids Team nyereményjáték 11 nyertese. A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc nemcsak a meccsélményeket, hanem a németországi Európa-bajnokságra való utazás és ott-tartózkodás teljes költségét, valamint fakultatív programjait is biztosította a gyermekek és kísérőik számára.

A Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnereként hívta életre a nyereményjátékkal egybekötött Lidl Kids Teams kampányát, amelynek köszönhetően 1.100 európai gyermek kapott lehetőséget arra, hogy három csoportmérkőzésen pályára kísérhessék országuk válogatott játékosait. A Lidl Magyarország a vásárlók és a több mint 9000 főt számláló munkavállalói körében is külön-külön meghirdette a pályázatot. A kampány lezárásaként végül háromszor 11, azaz három kezdőcsapatnyi 6-10 éves gyermeknek, valamint szüleiknek biztosított lehetőséget arra, hogy az esélyegyenlőség szellemiségében – nemtől, származástól és anyagi helyzettől függetlenül – véletlenszerű sorsolás útján bekerülhessenek a németországi „utazókeretbe”.

Teljesült 33 gyerek álma a németországi labdarúgó-Európa-bajnokságon /Képek forrása: Lidl
Teljesült 33 gyerek álma a németországi labdarúgó-Európa-bajnokságon /Képek forrása: Lidl

„Hatalmas öröm volt végignézni, ahogy a Lidl Kids Teams kampányunk során a dolgozói és vásárlói pályázatok alapján kisorsolt csöppségek büszkén kísérték pályára a magyar válogatottat, ezzel is támogatva a csapatunkat. A résztvevők beszámolóiból tudjuk, hogy az elmúlt pár nap egy életre szóló élmény lett a számukra. Ez minket is tovább ösztönöz arra, hogy piacvezető kiskereskedelmi áruházláncként mindig partnerként, és időnként akár különleges lehetőségeket kínálva álljunk a vásárlóink és munkavállalóink mellett egyaránt” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország életre szóló élményt adott a magyar gyerekeknek /Képek forrása: Lidl
A Lidl Magyarország életre szóló élményt adott a magyar gyerekeknek /Képek forrása: Lidl

A Lidl Kids Team magyar csapatából a munkavállalói pályázaton győztes 11 gyermek június 15-én, Kölnben lehetett ott a nemzeti válogatottunk kísérőjeként a zöld gyepen. A beszámolók szerint a több tízezer szurkoló előtt lezajlott meccset megelőzően is számos szórakoztató és izgalmas élmény várta őket. Szakképzett magyar kísérővel bejárhatták Köln városát, de a nevezetességek mellett az Európa-szerte híres helyi állatkertbe is ellátogattak. A sűrű program mellett volt idejük megismerkedni más országból érkezett gyermekekkel csocsó, bowling vagy éppen egy gyors focimeccs keretében. A folytatásban a magyar Lidl Kids Team második „kezdő tizenegye” június 19-én Stuttgartban kísérte kéz a kézben focistáinkat, és nézte testközelből a gárda Németország elleni meccsét. Majd június 23-án este szintén a vásárlói pályázatból kikerült harmadik 11 fős csapat – ugyancsak Stuttgartban – küldte csatába focistáinkat. A csoportunk harmadik helyéről döntő, skótok elleni drámai ütközetet végül a rendes játékidő letelte után, a 100. percben lőtt gólunkkal nyertük a helyszínen szurkoló több tízezer magyar drukker, köztük a Lidl Kids Team elképesztő biztatásának is köszönhetően.

Kéz a kézben kísérték a focistáinkat /Képek forrása: Lidl
Kéz a kézben kísérték a focistáinkat /Képek forrása: Lidl

A Lidl Magyarország reméli, hogy az anyavállalat nemzetközi akciójával az európai gyerekek kicsit közelebb kerültek egymáshoz és tovább erősítik a nemzetek közötti összetartozás érzését.

(X)

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.