A SuperStore címre olyan helyek, értékesítési pontok pályázhattak, ahol a dizájn, a bolt külső és belső megjelenése, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás és a célcsoport igényei harmonizálnak egymással és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
„A szántódi üzletünk több szempontból is különleges: amellett, hogy a homlokzatán található az ország legnagyobb ALDI logója, az első áruházak között szerepelt, ahol a belső teret, dizájnt a korábbi üzletképhez képest modernizáltuk. A vásárlókat többek között új, szélesebb első folyosó, megújult színvilág, termékcsoport-megjelölő táblák, több ponton LED technológiájú megvilágítás, új zöldség-gyümölcs felépítmény és ingyenes wifi szolgáltatás várja. Az áruház kialakítása során arra törekedtünk, hogy vásárlóink kellemes környezetben, barátságos kiszolgálás mellett vásárolhassanak magas minőségű termékeket. A környezettudatosságra is nagy hangsúlyt fektettünk: a nagy mennyiségű papírhulladékot helyszíni tömörítés után újrahasznosítjuk, a bolt által termelt műanyag hulladékot szelektíven gyűjtjük, hővisszanyerő rendszerünk segítségével pedig - a hűtőink működése közben keletkezett hulladékhőt felhasználva - csökkentjük a fűtésre fordított energiát. Nagyon örülünk, hogy az újjáépítés a vásárlók mellett a szakmai zsűri tetszését is elnyerte” - mondta Székács Tibor, az ALDI Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 113 áruházból álló országos hálózattá bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.