A bomba formában lévő Cindy Crawford mottója: "az időnk 80 százalékában legyen legalább 80 százalék jó."
"Soha nem akartam olyan anya lenni, akinke arról szól az élete, hogy 'jaj, ezt sem ehetem meg, azt sem ehetem meg'. Nem hiszem, hogy ezzel jó példát mutattam volna."
A szupermodel aki évtizedek óta tartja magát a "minden napra egy saláta" rutinjához, nem eszik kenyeret, tésztát és rizst, és minden nap megissza a maga zöldtea-adagját, úgy gondolja, hogy némi bűnözés bőven belefér még egy model mindennapjaiba is: például egy kis fagylalt vagy csokoládé, esetleg egy-egy finom koktél.
Crawford elmondta, hogy ez a fajta élhető, mértéktartásra és nem tiltásra épülő diéta sokat segíthet a modelkarrierjük kezdetén lévő, tizenéves gyerekeinek.
"Főleg azt nem szerettem volna, hogy Kaia (16) azt lássa, hogy modellkedés egyet jelent a lemondással, azzal hogy egy csomó jó dolog kimarad az életedből. Ennek nem kell így lennie. A kulcs: a mértékletesség."
Talán, hogy a napi jégkrémbevitel mindenképpen biztosított legyen, Cindy Crawford a közelmúltban részvényes lett a Coolhouse jégkrémgyártó cégben, ahol kifejlesztették a személyes kedvencét: az elég bizarrul hangzó shake & sültkrumpli ízű fagylaltot.
"Emlékszem, amikor kezdő modellként Japánba költöztemés midnen annyira idegen volt, az egyetlen ismerős dolog a McDonald's. Ha honvágyam volt, csak elmentem a mekibe a szintén amerikai szobatársammal, és ettem egy kis sültkrumplit, amit bele-beletunkoltam a csokishake-embe. Imádtam. Amikor megláttam a Coolhouse Milkshake&Fries nevű termkét, arra gondoltam: úristen, ez kell!"
Elég csak ránézni a Cindy Crawfordról és a gyönyörű családjáról készült fotókra, vagy végiggörgetni az Istagram oldalát, hogy minden szavát feltétel nélkül elhiggyük. Szóval, fagyizásra fel!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.