Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
15 perces banános palacsinta recept
15 perces banános palacsinta
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Mákos guba  recept
Mákos guba
Hagymás rostélyos  recept
Hagymás rostélyos
Klasszikus linzer recept recept
Klasszikus linzer recept
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Csikós tokány recept
Csikós tokány
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Túróval töltött zsemle recept
Túróval töltött zsemle
Sütőtökös-csokis halloweeni muffin recept
Sütőtökös-csokis halloweeni muffin
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Pincepörkölt csülökből és lapockából recept
Pincepörkölt csülökből és lapockából
Birsalmabefőtt recept
Birsalmabefőtt
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Érdekességek

Döbbenet, mennyit költöttek kajára a fesztiválozók a Szigeten

Döbbenetes összegeket költöttek kajára a fesztiválozók a Szigeten
A fesztiválozók harmada 10 ezer forint feletti összeget költött ételre naponta a Sziget fesztiválon - állítja egy friss kutatás, melyből az is kiderül, főleg gyorsételt, pizzát, szendvicset és péksüteményt ettek a legtöbben.

A fesztiválon részt vevők több mint kétharmada napi szinten 5 ezer forint feletti értékben vásárol ételt magának, a megkérdezettek 33 százaléka pedig több mint 10 ezer forintot költ egy nap kajára – derül ki a Pek-Snack idei, Sziget Fesztiválon végzett kutatásából.

Szinte minden második személy gyorsételt, illetve szendvicset fogyaszt ilyen jellegű eseményeken, a péksütemények mellett – a pizzát és a kenyérlángost is beleértve – közel 30 százalékuk dönt. A fesztiválozók legkedveltebb péksüteménye pedig a sajtos rúd és a kakaós csiga.

A fesztiválozók több mint fele naponta legalább háromszor, vagy annál is többször vásárol magának harapnivalót, és jellemzően olyan gyorsételek mellett teszi le a voksát, mint a gyros, burger és hot-dog – derül ki a Sziget Fesztiválon végzett felméréséből. Meleg ételre közel 30 százalékuk költ, pizzát, illetve kenyérlángost szinte minden ötödik ember fogyaszt. A válaszadók többségének (37 százalék) 5–10 ezer forint közötti összegbe kerül a fesztiválon való kajálás, több mint 30 százalékuk 10 ezer forint felett költ napi szinten étkezésre.

„Korábban már végeztünk kutatást a reggelizési szokásokkal, valamint a pizzafogyasztással kapcsolatban. Kíváncsiak voltunk, hogy az eredmények mennyiben térnek el akkor, ha a kérdéseinket egy nem hétköznapi eseményen tesszük fel. A válaszokból az látszik, hogy a fesztiválon való étkezés nagyban különbözik a mindennapitól: többet költünk, kevesebb meleg ételt eszünk, ami pedig a péksüteményeket illeti, ezeket nem reggelire, hanem inkább délután fogyasztjuk. A kakaós csiga és a sajtos rúd népszerűsége viszont töretlen; ezeket a termékeinket keresték a legtöbben a Szigetre kitelepült food truckunknál” – mondta el Matskási Zoltán, a Pek-Snack marketing és üzletfejlesztési igazgatója.

Túlzás nélkül állítható, hogy ha péksüteményről van szó, a fesztiválra látogatók édesszájúak, hiszen sós ízesítésűt alig egyharmaduk választ. A pékáruk délután a legnépszerűbbek, a többség ekkor fogyasztja ezeket a legszívesebben. A legritkábban délelőtti órákban fogynak ezek a pékáruk. Kedvenc péksüteményként a legtöbben a sajtos rudat jelölték meg, ezt követi a kakaós csiga.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.